Sık geçen başlıklar

kamu çalışma saatlerinin normale dönmesi 2

ekşi'de gör
ben böyle acayip bir durum görmedim. esnek ve uzaktan çalışma kalktı. kalksın. ama bu, pazartesi akşam kaldırılıp "sabah işe gelin" şeklinde mi açıklanır. küçük çocuğu olan yüzbinlerce kamu personeli var. bu son dakika kararıyla nasıl bakıcı bulacaklar? küçük çocuğu olanlarla ilgili hiç bir açıklama yok.

cuma açıklayın, pazartesi normale dönsün.
mevcut çalışma saatlerinde memurlar akşam evden de iş yapıyordu ve bence daha çok iş yapıyorlardı.

bir kuruma online başvuru yaptım, akşam 21 gibi yaptım, 20 dakika sonra cevap geldi.

muhtemelen normal çalışma saatlerinde bu kadar yoğun çalışmayacaklardır.

buradan atıp tutanlara bakmayın.

ben de özelde çalışıyorum ama yani memur olup atanamadım diye yalan yanlış laf sokacak ezikliği de yaşamadım hiç.