Sık geçen başlıklar

yassine benzia 3

ekşi'de gör
iki maçtır iyi olması koca sezonun amq koyduğu gerçeğini değiştirmiyor.kadro dışı ya da fesh olarak tüm yaptırımları destekliyorum.
bu adama atanamamış hasan şaş demek için ya uyuşturucu madde etkisi altında olmak yada çok ağır bir mal olmak gerekiyor.

hasan şaş'ın 1 sezonda attığı çalımı 10 dakikada attı beşiktaş'a karşı.

hasan şaş izlemesek bizi sikeceksiniz amk cinconluları sizi.
takımı monaco-porto-shaktar yapma yolunda yapılmış akıllı bir transfer daha.

bu işler böyle böyle olur beyler. bu saydığımız takımlar genç ve çok duyulmamış oyuncu ala ala böyle oldular.

o takımların da sizler gibi zamanında "ya bu kim hiç duymadık amk" diyen vizyonsuz taraftarı vardı mutlaka.

olur böyle.