"bundan sonra bizim karilara anca boyle uzaktan bakarsiniz iste amk comarlari" gecisidir ki bugun itibariyle gercek olmustur.
yalniz, dizi dizi sarisin civirlarin yaninda gunduz feneri gibi farkedilen zenci erkek subaya dikkat. sansli pic!
http://www.haberturk.com/…stanbul-bogazini-seyretti
Sık geçen başlıklar
vieques 6
ekşi profili
kemalizmin yerine medeniyet degerleri konulmaliymis. (bkz: medeniyet degeri olarak akp,diyanet ve isid)
eskiden ortadogu simdiki gibi igrenc bir bok cukuru olmadigi icin, antik cagda medeniyetin besigi falan oldugu icin oyle konmustur belki. odtu'nun kuruldugu yillarda (1956) basta turkiye ve iran olmak uzere cogu ortadogu ulkesinde laik devlet duzenleri, kadin erkek esitligi, bugune gore cok daha ozgur sosyal hayat vardi. ortadoğu bugünkü gibi ilkel, psikopat, vahşi, sürekli yenilip duran ezik bir imaja sahip değildi.
hirsizlik yapip hic utanmadiginizi ve cok zevk aldiginizi fark ettiginiz an olabilir.
evlenecegim kadin guzel olmalidir diyen erkegin lezzet ikizidir.