Sık geçen başlıklar

türkiye orta doğu'da değilse odtü neden ankara'da 1

ekşi'de gör
eskiden ortadogu simdiki gibi igrenc bir bok cukuru olmadigi icin, antik cagda medeniyetin besigi falan oldugu icin oyle konmustur belki. odtu'nun kuruldugu yillarda (1956) basta turkiye ve iran olmak uzere cogu ortadogu ulkesinde laik devlet duzenleri, kadin erkek esitligi, bugune gore cok daha ozgur sosyal hayat vardi. ortadoğu bugünkü gibi ilkel, psikopat, vahşi, sürekli yenilip duran ezik bir imaja sahip değildi.