Sık geçen başlıklar

uzunbacakli edward 8

ekşi profili
laf.

bu tarz iyi günde kötü günde artılarınla eksilerinle seninleyim insanlarına gram güvenmiyorum zira bunların hepsi laf söz. olay basittir ucuz aforizma gibi olacak ama lafa değil icraata bakılır. devrin insanı büyük büyük sözleri çok rahat söylüyor. bu kadar rahat büyük laf edenler kolpayı da rahat yaparlar, rahatça terk de ederler, her türlü naneyi beklerim özetle.

bütün bunlar haricinde güzel bir dizinin güzel bir repliğidir.
en fazla "gel tv'ye 15 temmuz'u konuşalım demiş, ben senin gibi teröristlerle yürüyen adamla çıkıp ne konuşacağım be!?" gibi veyahut türevi bir cevap alacak meydan okuma.

edit: yav arkadaşlar aktroll diye mesajlar geliyor, şu entry'i bile anlamıyorsanız daha ne diyeyim bilmiyorum ki söz tükendi ben tükendim.