yah şu ev yatırım aracı değildir kafasında olan insanlara bayılıyorum ya. gerçekten ne çekiyorlar ne içiyorlar anlamak mümkün değil. acaba dahil olduğun küresel ekonomi modelinde konut yatırım aracı olmazsa sen nerede oturacaksın akıllı? kiralık evi diyorum nereden bulacaksın? sen birinin 2. veya 3. belki 130. evinde kirada oturuyorsun. o kişi 2. veya daha fazla ev aldığı için kiradasın. ha şimdi bir başka über zekalı onlar bissürü ev aldığı için ev fiyatları fırladı diyecek onlara da ağzının ortasına şamarı yapıştıracan. öncelikle sen niye kiradasın? paran ev almaya yetmediği için. peki diyelim ki bu yasa çıktı ve ağır bir vergi oranıyla çıktığını varsay. ve senin kiracısı olduğun ev de satışa çıktı. bu sefer nolacak? ev fiyatları düşecek sen de alacan. nah düşecek. 0 konut üretimi daralacak ve konut talebi yüksek arz düşük kalacağından fiyatlar yine yükselecek. zaten alacak paran yok iyice sıçacaksın, daralan piyasa da ev arzı azaldığı için kiralar da fırlayacak ve evet düble penetrasyon. o yüzden paran varsa bas parayı sen al. yoksa kapa çeneni ve otur. boş beleş fikirlerin ülkeyi ne hale düşürdüğünü yaşayarak görüyoruz.
ama emin olun bu haberler işin fragmanı. siz 31 marttan sonra yayınlacak filmi görun.
27.12.2023 · 16. sıra
phunkeeq
26.12.2023 00:06