Sık geçen başlıklar

artık çocuk doğurmamamız çoğalmamamız gerekiyor 4

ekşi'de gör
doğru demiştir. türkiye ve dünyadaki birili ufaklı neredeyse bütün sorunların dolaylı direkt sebebi fazla nüfustur. aşırı sığ ve yaşlı nüfus da kötüdür ama müdahale edilip düzeltilme imkanı vardır ama aşırı nüfus bir noktadan sonra müdahale imkanını da kaybeder.
iyi egitimli ebeveynler cocuk yapmayip; gelir düzeyi düsük, egitimsiz ebeveynler cilginlar gibi cocuk yaptigi icin toplumsal çöküs hizlaniyor ama yine de siz bilirsiniz tabi.
sonra da tersine evrim bilmem ne!
sertab, yanlış yerdesin bu açıklamanı, her yıl doğumda rekorlar kıran urfa devlet hastanesi önünde yapmanı (bkz: bekliyoruz.)