aklıma tek getirdiği şey ergenlik sms'leri olan cümle. gece gece duyunca alaycı bir tebessüm yerleşti suratıma. varsa gerçekliğine inananın ilişki tecrübesi max. 20 yaş olsa gerek.
hayatın bazı kuralları vardır, bilhassa da eğer erkekseniz, düşenin dostu olmaz. bu tondaki herhangi bir edebiyata inanmamanız sizin ruh sağlığınıza olacaktır biraderler. kendi hayatım itibariyle bu tür safsataya kanacak bir durumum olmadı ama, 35 yıllık yaşamımda, bu tür edebiyatlardan aklı yiten, dünyayı çöpe atacak derecede çıldıran nice koçyiğit gördüm. hepsi de kimden bu cümleyi duyduysa nihayetinde terk edildi. haydi hayırlı traşlar *
09.03.2023 · 42. sıra
turcopolis
08.03.2023 01:00