Sık geçen başlıklar

delinintekii 6

ekşi profili
kendi takımına 34 yaşında gelmiş oyuncunun ismini kendine nick yapan, hatta ne kadar benimsediğini "baba" sıfatını nickin içine gizleyerek gösteren geri zekalı troll yazar, o oyuncu kendi takımında 16-17 gol attı diye neredeyse "drogba beni götümden sik" kıvamına gelmişken, gomez'in 31 olan yaşından dem vurmakla birlikte 27 gol atmış bu adamın vasat olduğunu iddaa eder olmuş!!

kafalar pırıl pırıl amk.. cevap verince de biz tinerci oluyoruz..
"kehanetimi de açıklayacak olursam ligi ne yapar ne eder şampiyon bitirir, fener ikinci olur beşiktaş'ta üçüncü bitirir."

kehanete koş..

rakip taraftarlar tarafından ligi hem şampiyon hem de üçüncü bitireceği iddaa edilen takımım..

galatasaray'ı, trabzonspor'u deplasmanda güle oynaya yenmişizmişş..
kar yağdı diye 1 ay maç yapamadı lan takım türkiye'de eşi benzeri var mı bunun?.
diyar diyar gezerek göçebe bi halde kazandı maçlarını bu çocuklar..
son yılların en hak ederek kazanılmış şampiyonluğuna bok atmaya çalışacaklar utanmasalar!!

olm tineri biz çekiyoruz anladık, kafasını siz mi yaşıyorsunuz onu söyleyin ?.