tüm canlılara eşit üzülmek bir idealdir, ama gerçekler acıdır. bir canlıya değer verme derecesi o canlının senle olan akrabalığı ile orantılıdır. şu önem derecesi:
aile - aşiret- insanlar- memeliler - sürüngenler - böcekler - bitkiler
Sık geçen başlıklar
jango 11
ekşi profili
who the fuck are you?
izmir'de biz bu mazgallara çiğnem diyoruz.
(bkz: russian institute)
şimdi başlattığım kampanya. bir kaynağa gore ekşisözlük'ün aylık geliri 80000-100000 arasıymış.
90000 diyelim ve bu paranın yüzde onunu yazarlara harcadığımızı varsayalım ki oldukça iyi bir paydır. kimseye zarar da vermez, hatta kaliteyi artırır.
her neyse, 90000 liranın yüzde onu 9000 lira. bir ayda 30 gün varsayarsak, ekşisözlük her gün 300 lira ayırabilir yazarlara...
debeye giren elli entry'e paylaştırılırsa tabii bu da debe'ye giren entry başına 6 lira eder.
kanzuk için de ayrı para birimi kullanmak gerek, anlasın diye: 1 dürüm
90000 diyelim ve bu paranın yüzde onunu yazarlara harcadığımızı varsayalım ki oldukça iyi bir paydır. kimseye zarar da vermez, hatta kaliteyi artırır.
her neyse, 90000 liranın yüzde onu 9000 lira. bir ayda 30 gün varsayarsak, ekşisözlük her gün 300 lira ayırabilir yazarlara...
debeye giren elli entry'e paylaştırılırsa tabii bu da debe'ye giren entry başına 6 lira eder.
kanzuk için de ayrı para birimi kullanmak gerek, anlasın diye: 1 dürüm
(bkz: advanced yalakalık)
(bkz: ne olursan ol defansa gel)
kader planı işliyor. yaşa falan bakmıyor. olay bu. bir gün once 2 kardeşle birlikte bir aradaydık. hatta şakalaştık. dürüstlük konusunu paylaştık. hatta latife yaptım. yolsuzluğu azalttın mı dedim. tamamen bırak şunu...