saçmalamayın ne macaristanı!
italyan sporcuyu aç aç yarıştırmışlar, üzerine i am hungry yazmış.
Sık geçen başlıklar
aranan hayvan 9
ekşi profiliyılların spikeri gökhan telkenar'ın başlığındaki en beğenilen entry:
'hakkında bu kadar entry girilince bi futbolcu ismini doğru telaffuz etti sandığım ama yanıldığım kişilik.'
2006 yılında yazılmış. 14 sene önce.
ama adam yılların spikeri, eleştirmeyin lütfen.
'hakkında bu kadar entry girilince bi futbolcu ismini doğru telaffuz etti sandığım ama yanıldığım kişilik.'
2006 yılında yazılmış. 14 sene önce.
ama adam yılların spikeri, eleştirmeyin lütfen.
insanımız psikolojik rahatsızlık konusunda aşırı bilgisiz, veya bu konuyu göz ardı edip mastürbasyon yapmaya çabalıyor. çözemedim.
bebeğini 'kucağımda örümceğe dönüştü, ben de duvara fırlattım' diye öldüren birine 'inşallah sen de geberirsin caniiiiiiii şlasdşas' falan diyince gerçekten rahatlıyor musunuz? dışarıdan ne menem bir aptal olduğunuz anlaşılır diye hiç mi korkmuyorsunuz merak ediyorum.
aynı sesler kadını bu kocaya satıp ondan sağlıklı bir aile yaşantısını bekleyenlere söyleniyor mu peki? cevap malum.
bebeğini 'kucağımda örümceğe dönüştü, ben de duvara fırlattım' diye öldüren birine 'inşallah sen de geberirsin caniiiiiiii şlasdşas' falan diyince gerçekten rahatlıyor musunuz? dışarıdan ne menem bir aptal olduğunuz anlaşılır diye hiç mi korkmuyorsunuz merak ediyorum.
aynı sesler kadını bu kocaya satıp ondan sağlıklı bir aile yaşantısını bekleyenlere söyleniyor mu peki? cevap malum.
aynı ortamda bulunuyorsunuz diye soruyorum. lütfen pas geçmeyin:
rıdvan dilmen fenerbahçe puan kaybettiği zaman kendisinin stresli ve üzgün hallerini izlemek için ntv açan dev kitleden haberdar mı? :)
rıdvan dilmen fenerbahçe puan kaybettiği zaman kendisinin stresli ve üzgün hallerini izlemek için ntv açan dev kitleden haberdar mı? :)
belki o an dinlediği, belki genel olarak sevdiği, belki de aklına takılmış bir şarkı sözünü paylaşan birine 'bak onun aslı öyle değil böyle' diye twit atabilecek salakların şu şarkıları yazmasını da ben anlayamıyorum.
kesin başkasına yazdırıp bizi yiyorlar :)
ekleme: böyle twiti atan bir zekadan tabii ki arak, çalıntı tepkisi değil de 17 yaşındaki kıza laf çarparak popüler olma hevesi algılıyoruz. haluk levent'e böyle bişe yazabilir misin mesela? yer mi? :)
kesin başkasına yazdırıp bizi yiyorlar :)
ekleme: böyle twiti atan bir zekadan tabii ki arak, çalıntı tepkisi değil de 17 yaşındaki kıza laf çarparak popüler olma hevesi algılıyoruz. haluk levent'e böyle bişe yazabilir misin mesela? yer mi? :)
1999 yılından beri sözlükte değinilmemesine şaşırdığım konuydu. helal sana.
oğlum şöyle bir ortamda hala beşiktaşlı, konu beşiktaş olunca, ıvır, zıvır...
lan azıcık akıllı olun ya.
adam 'tutuklu gazeteciler var' dedi diye orospu çocukları tarafından 'terörist' ilan ediliyor.
güntekin'in nasıl bir motivasyonla konuştuğunu bırakın da olayın geldiği noktaya bakın biraz ya.
sokakta bomba patlayınca ölene bile şehit, en ufak bir ters söz söyleyene terörist denmeye başlandı.
azcık sığır olmayın ne var ki?
lan azıcık akıllı olun ya.
adam 'tutuklu gazeteciler var' dedi diye orospu çocukları tarafından 'terörist' ilan ediliyor.
güntekin'in nasıl bir motivasyonla konuştuğunu bırakın da olayın geldiği noktaya bakın biraz ya.
sokakta bomba patlayınca ölene bile şehit, en ufak bir ters söz söyleyene terörist denmeye başlandı.
azcık sığır olmayın ne var ki?
o an kafasına estiği gibi davranan en asil duyguların esnafıdır.
taneyle alınabilen herhangi bir şeyde 'kaç gram vereyim?' şeklinde soru soran esnafa '4-5 tane koy abi işte...' gibi tahmini bir cevap verirsiniz.
pazarlama stratejisi adı altında götlük yapıp üst miktarı vererek kazanç sağlama yerine 4 tane koyar. 'yeter mi abim?' diye sorar.
bu adam büyük adamdır.
'bir tane fazla kilitleyeyim, 5 sayısı da geçti cümlede sonuçta...' çakallığıyla sizinle ilişki kuran esnafın gülümsemesine de inanmayın zaten.
taneyle alınabilen herhangi bir şeyde 'kaç gram vereyim?' şeklinde soru soran esnafa '4-5 tane koy abi işte...' gibi tahmini bir cevap verirsiniz.
pazarlama stratejisi adı altında götlük yapıp üst miktarı vererek kazanç sağlama yerine 4 tane koyar. 'yeter mi abim?' diye sorar.
bu adam büyük adamdır.
'bir tane fazla kilitleyeyim, 5 sayısı da geçti cümlede sonuçta...' çakallığıyla sizinle ilişki kuran esnafın gülümsemesine de inanmayın zaten.