cem adrian'ın twitter hesabının arda turan'ın eline geçtiğine inanırım daha mantıklı aq!
Sık geçen başlıklar
sudan gelen esek 5
ekşi profilihalk o sırada eşek sikmekle meşguldü arkadaşlar... mustafa kemal ve gibileri geldi, onları bir hizaya sokup ülkeyi emperyalist işgalden kurtaran savaşın bir parçası haline getirdi... savaştan sonra ise iktidarı ele geçiren bir klik olarak elbette kendi düşüncelerini hayata geçirmeye başladılar. vahdettin de direnseydi de savaştan sonra peygamberliğini ilan etseydi aq!
halk ise hala eşek sikiyor...
halk ise hala eşek sikiyor...
chp'nin, yerel yönetimler söz konusu olduğunda, seçilmesinin garanti olduğu bölgelerde sığır siklerini aday gösterdiğinin bir kere daha kanıtlandığı olaydır... nerde bir rantiyer var, nerde egosu götünden büyük bir dallama var çankaya, kadıköy, izmir, çatalca gibi yerlere belediye başkanı yapılıyor.
kazara bir halk adamı (bkz: bülent tanık) seçilirse de bir dönem sonra ipi çekiliyor. amına koyayım chp, azıcık basiretli ol be!... akp'li dallamalardan ne farkı var şimdi bu çatalcalı lavuğun acaba?
kazara bir halk adamı (bkz: bülent tanık) seçilirse de bir dönem sonra ipi çekiliyor. amına koyayım chp, azıcık basiretli ol be!... akp'li dallamalardan ne farkı var şimdi bu çatalcalı lavuğun acaba?
doğrudur...
1. barça
2. real madrid
3. bjk
1. barça
2. real madrid
3. bjk
gezi lafını duyunca götü üç buçuk atan yarak kafalıları göstermiştir. bir de hala bu bildiriye imza atanlara tatlı su solcusu denilmektedir. "lan amcık" derler adama, "hayatında bir kere bile bu kadar cesur oldun mu acaba?"