"türkiye'de her şey olabilirsin ama rezil olamazsın"ın kanıtı.
şike yapıldığına ceza mahkemeleri değil, spor mahkemeleri verir ve oradan çıkan sonuçlar da belli.
fenerbahçe'yi ligden düşmekten kurtarmak için "şike yapıldı ama sahaya yansımadı" soytarılığını icat edenlerden hesap sorulmalı.
Sık geçen başlıklar
birberberbirberberekirkkarakterettidemis 14
ekşi profilikahpeler koalisyonunu kahpeleri sırayla sikerek dağıtan türkiye'nin tek büyük kulübü.
şimdi siz dalga geçiyorsunuz falan ama bu olay boşuna yapılmış değil. net bir nedeni var. fenerbahçe'nin daha önce çevirmediği işler de değil bunlar. aynısını wikipedia'da da yapıyorlar mesela. süreç şöyle işliyor:
önce olmayan bir olayı uyduruyorlar, sonra bunu çeşitli kaynaklara yazıyorlar ki bu bazen satılmış bir sözde spor adamının yazdığı kitap, bazen bir sitede makale, bazen wikipedia'da bir metin... yıllar sonra ise -yerine göre 5-10 yerine göre 50-60 yıl- bu yalan kaynakları delil gösterip, o yalanları tarihi gerçeklik gibi yansıtarak üzerinden menfaat elde etmeye çalışıyorlar.
bu yeni bir şey de değil tarihleri boyunca bunu yaptılar. mesela zeki rıza sporel meselesi olsun, 59 öncesi uydurma şampiyonluklar olsun, işgalci ingilizleri eğlendirdikleri kupanın kahramanlık öyküsü gibi anlatılması olsun hep aynı taktikle yaptılar. (buna en şiddetle karşı çıkan ve gerçekleri gerçek kaynaklı delilleriyle ortaya koyan gerçek bir fenerbahçeli spor yazarı var adını unuttum. kendisinin geçmiş programlarını izlerseniz fenerbahçe'nin ne yalanları nasıl da tarihi başarı gibi anlattığını görürsünüz delilleriyle. bu yüzden o spor yazarından nefret ederler zaten.) edit: (bkz: kemal belgin)
yanisi şimdi sizin dalga geçtiğiniz o görüntüyü bundan 50-60 yıl sonra sizin çocuklarınıza, torunlarınıza "biz galatasaray'ı 7-1 yendik, işte kanıtı da var" diye yutturmak için çektiler ve bunu yapacaklar.
bunlar böyle işte. tarihleri böyle yalan dolanla dolu.
önce olmayan bir olayı uyduruyorlar, sonra bunu çeşitli kaynaklara yazıyorlar ki bu bazen satılmış bir sözde spor adamının yazdığı kitap, bazen bir sitede makale, bazen wikipedia'da bir metin... yıllar sonra ise -yerine göre 5-10 yerine göre 50-60 yıl- bu yalan kaynakları delil gösterip, o yalanları tarihi gerçeklik gibi yansıtarak üzerinden menfaat elde etmeye çalışıyorlar.
bu yeni bir şey de değil tarihleri boyunca bunu yaptılar. mesela zeki rıza sporel meselesi olsun, 59 öncesi uydurma şampiyonluklar olsun, işgalci ingilizleri eğlendirdikleri kupanın kahramanlık öyküsü gibi anlatılması olsun hep aynı taktikle yaptılar. (buna en şiddetle karşı çıkan ve gerçekleri gerçek kaynaklı delilleriyle ortaya koyan gerçek bir fenerbahçeli spor yazarı var adını unuttum. kendisinin geçmiş programlarını izlerseniz fenerbahçe'nin ne yalanları nasıl da tarihi başarı gibi anlattığını görürsünüz delilleriyle. bu yüzden o spor yazarından nefret ederler zaten.) edit: (bkz: kemal belgin)
yanisi şimdi sizin dalga geçtiğiniz o görüntüyü bundan 50-60 yıl sonra sizin çocuklarınıza, torunlarınıza "biz galatasaray'ı 7-1 yendik, işte kanıtı da var" diye yutturmak için çektiler ve bunu yapacaklar.
bunlar böyle işte. tarihleri böyle yalan dolanla dolu.
türk hakemleri olmayınca köy takımlarından 6 yiyen takım. halbuki bi zorbay küçük, bi mete kalkavan, bi abdulkadir bitigen yönetecekti şu maçları var ya... fenerbahçe gol bile yemezdi köyferans liginde.
fenerbahçe organize troll örgütünün yeni yalanlarından biri.
adam topa müdahale edip kornere atıyor. rakibe hiçbir temas yok.
ama bunlara göre rakipler kaleyi açmalı, topa müdahale etmemeli. alıştılar rizespor'dan kasımpaşa'dan. reziller sizi.
adam topa müdahale edip kornere atıyor. rakibe hiçbir temas yok.
ama bunlara göre rakipler kaleyi açmalı, topa müdahale etmemeli. alıştılar rizespor'dan kasımpaşa'dan. reziller sizi.
(bkz: fenerbahçe organize troll örgütü)
maksatlı başlıklardan bir diğeri. yumruk dedikleri pozisyonda temas bile yok.
maksatlı başlıklardan bir diğeri. yumruk dedikleri pozisyonda temas bile yok.
sahada yenemeyeceğini anlayınca kendisine fetö iftirası atan kahpe rakipleri olan kulüp.
çok acı.
çok acı.
amacı kandırabildiği kadar geri zekalıyı kandırarak o boş beleş partisine yüzde 3 oy aldırıp bir yandan hazine yardımı altında vergilerimizi cukkalamak, diğer yandan da hizmet ettiği sarayı tekrar iktidara taşımak.
şimdi siz seçimler 2. tura kalırsa o gece karalar bağlayacak, 2. turda hileleri nasıl engelleriz, hüdapar zihnyeti tekrar iktidara mı gekiyor dertleriyle dertleneceksiniz değil mi? hah işte o gece bu muharrem kafayı çekip dans ederek kutlamalar yapacak.
tavsiyem: geri zekalı olmayın. muhteşem memleket partili, atatürkçü sandığınız o twitter hesaplarının tamamına yakını rende bina aktrolleri. onların gazıyla hareket etmeyin.
şimdi siz seçimler 2. tura kalırsa o gece karalar bağlayacak, 2. turda hileleri nasıl engelleriz, hüdapar zihnyeti tekrar iktidara mı gekiyor dertleriyle dertleneceksiniz değil mi? hah işte o gece bu muharrem kafayı çekip dans ederek kutlamalar yapacak.
tavsiyem: geri zekalı olmayın. muhteşem memleket partili, atatürkçü sandığınız o twitter hesaplarının tamamına yakını rende bina aktrolleri. onların gazıyla hareket etmeyin.
geri zekalı muhalifler için bir cümlem var:
akp ve akp güdümündeki uydu partilerin (memleket ve zafer) gazına gelip chp mv listelerini ameliyat masasına yatıracağınıza bu adamı gündem edip destekleseniz seçim ilk turda kazanılır, siz de chp'yi beğenmiyorsanız sistem değiştikten son istediğiniz partiye gönül rahatlığıyla oy verebilirsiniz.
alternatif olarak aktroll gazına gelip gece gündüz chp'yi karalayarak ülkeyi afganistan'a dönüştürecek olanları iktidara getirmek var tabi. karar ve seçim sizin.
tanım: istanbul tarihinin gördüğü en dürüst ve en çalışkan belediye başkanı.
akp ve akp güdümündeki uydu partilerin (memleket ve zafer) gazına gelip chp mv listelerini ameliyat masasına yatıracağınıza bu adamı gündem edip destekleseniz seçim ilk turda kazanılır, siz de chp'yi beğenmiyorsanız sistem değiştikten son istediğiniz partiye gönül rahatlığıyla oy verebilirsiniz.
alternatif olarak aktroll gazına gelip gece gündüz chp'yi karalayarak ülkeyi afganistan'a dönüştürecek olanları iktidara getirmek var tabi. karar ve seçim sizin.
tanım: istanbul tarihinin gördüğü en dürüst ve en çalışkan belediye başkanı.
hakkında söylenmesi gereken birkaç şey var:
1- iki ay öncesine kadar sözlükteki binlerce aktroll hesabı, her gün onlarca ümit özdağ ve zafer partisi başlıkları açıp propaganda yapar, muhalefetten zafere oy devşirmeye çalışırlardı
2- ümit özdağ ile istediklerini alamayan ya da belki de alan aktroller ümit özdağ'ı bırakıp akp propagandasına döndüler ve 2 hafta öncesine kadar da her gün onlarca akp propaganda başlıkları açıldı, depremdeki eksikleri söyleyenler terörist ilan edildi falan.
3- 2 haftadır ise hem özdağ hem akp başlıkları bıçak gibi kesildi ve onlarca muharrem ince başlığı açılmaya başladı.
4- twitterda da durum aynı.
bu 4 madde bir şeyler uyandırmıştır heralde zihinlerde.
5- bu şahıs henüz deprem bölgesinin acıları dinmemişken bugün akşam tweet atıp gençleri ana babalarıyla dans edip video çekmeye davet etti
6- bunu muhalif bir parti yapmış olsa akp ve rende bina ortalığı ayağa kaldırır ve hatta belki de tüm seçim stratejisini bunun üzerine inşa etmez miydi? düşünsenize insanlar içecek su bulamazken muhalefet partisi dans edip eğleniyor propagandasını. tam aktrollere göre değil mi?
7- ancak görüldüğü gibi ne sözlükte ne de twitterda bu konu ile ilgili tek bir tane bile aktroll başlığı yok
burada bir gariplik yok mu? bu durum size kimlerin akp ve aktrollerle iş birliği içinde olduğu konusunda ipucu vermiyor mu?
8- bu şahsı chp'ye çağırıp bakanlık verilsin falan diyenler var. aklınızı başınıza alın. kendisi önceki seçimdeki apolet sökme mevzusunda olduğu gibi seçimi çoktan akp'ye hediye etti bile. sadece akp ile ortaklıklarından dolayı ses çıkmıyor. bu şahıs millet ittifakına bir şekilde alınırsa aktroller gece gündüz kendisinin verdiği falsolar üzerinden muhalefete yüklenecekler.
9- tekrar hatırlatmakta fayda var ki kendisi önceki seçimde sağlığından endişelenen seçmenine şizofren diyebilmiş bir insandır.
(bkz: muharrem ince'nin kendi seçmenine şizofren demesi)
1- iki ay öncesine kadar sözlükteki binlerce aktroll hesabı, her gün onlarca ümit özdağ ve zafer partisi başlıkları açıp propaganda yapar, muhalefetten zafere oy devşirmeye çalışırlardı
2- ümit özdağ ile istediklerini alamayan ya da belki de alan aktroller ümit özdağ'ı bırakıp akp propagandasına döndüler ve 2 hafta öncesine kadar da her gün onlarca akp propaganda başlıkları açıldı, depremdeki eksikleri söyleyenler terörist ilan edildi falan.
3- 2 haftadır ise hem özdağ hem akp başlıkları bıçak gibi kesildi ve onlarca muharrem ince başlığı açılmaya başladı.
4- twitterda da durum aynı.
bu 4 madde bir şeyler uyandırmıştır heralde zihinlerde.
5- bu şahıs henüz deprem bölgesinin acıları dinmemişken bugün akşam tweet atıp gençleri ana babalarıyla dans edip video çekmeye davet etti
6- bunu muhalif bir parti yapmış olsa akp ve rende bina ortalığı ayağa kaldırır ve hatta belki de tüm seçim stratejisini bunun üzerine inşa etmez miydi? düşünsenize insanlar içecek su bulamazken muhalefet partisi dans edip eğleniyor propagandasını. tam aktrollere göre değil mi?
7- ancak görüldüğü gibi ne sözlükte ne de twitterda bu konu ile ilgili tek bir tane bile aktroll başlığı yok
burada bir gariplik yok mu? bu durum size kimlerin akp ve aktrollerle iş birliği içinde olduğu konusunda ipucu vermiyor mu?
8- bu şahsı chp'ye çağırıp bakanlık verilsin falan diyenler var. aklınızı başınıza alın. kendisi önceki seçimdeki apolet sökme mevzusunda olduğu gibi seçimi çoktan akp'ye hediye etti bile. sadece akp ile ortaklıklarından dolayı ses çıkmıyor. bu şahıs millet ittifakına bir şekilde alınırsa aktroller gece gündüz kendisinin verdiği falsolar üzerinden muhalefete yüklenecekler.
9- tekrar hatırlatmakta fayda var ki kendisi önceki seçimde sağlığından endişelenen seçmenine şizofren diyebilmiş bir insandır.
(bkz: muharrem ince'nin kendi seçmenine şizofren demesi)
antalyaspor - fenerbahçe maçında uygulanan, aslında uydurulan ofsayt kararının bire bir galatasaray antalyaspor maçında da yaşanması, ancak uygulanmamasıdır.
evet pozisyonda ofsaytta olan antalyasporlu futbolcu sacha boey'i açıkca engellemektedir. peki bu gol neden verildi alçak herifler?
pozisyon:
https://twitter.com/…?t=_lsl8ldcaecl_j3skwgz7q&s=19
işte her türlü etik değeri hiçe sayıp sırf fenerbahçe maç kazansın diye alakasız kuralları gidip alakasız saçma sapan yerlerde uygularsanız yarın döner dolaşır karşınıza çıkar.
galatasaray yönetimi bunun peşini bırakmamalıdır. fenerbahçe'ye hediye edilen puanların hesabı sorulmalıdır.
galatasaraylılardan da ricam bunu tüm tv kanallarına göndermeleri ve gündeme getirmeleridir.
edit: benzer pozisyonda ofsayt verilen ve bu sayede fenerbahçe'nin 3 puan aldığı antalya fenerbahçe maçının var hakemi de bu maçın var hakemi de aynı kişi:
(bkz: koray gencerler)
evet pozisyonda ofsaytta olan antalyasporlu futbolcu sacha boey'i açıkca engellemektedir. peki bu gol neden verildi alçak herifler?
pozisyon:
https://twitter.com/…?t=_lsl8ldcaecl_j3skwgz7q&s=19
işte her türlü etik değeri hiçe sayıp sırf fenerbahçe maç kazansın diye alakasız kuralları gidip alakasız saçma sapan yerlerde uygularsanız yarın döner dolaşır karşınıza çıkar.
galatasaray yönetimi bunun peşini bırakmamalıdır. fenerbahçe'ye hediye edilen puanların hesabı sorulmalıdır.
galatasaraylılardan da ricam bunu tüm tv kanallarına göndermeleri ve gündeme getirmeleridir.
edit: benzer pozisyonda ofsayt verilen ve bu sayede fenerbahçe'nin 3 puan aldığı antalya fenerbahçe maçının var hakemi de bu maçın var hakemi de aynı kişi:
(bkz: koray gencerler)
adam bildiğin yürüyen akp, bildiğin siyasal islamcı. "gezi olaylarından sonra fuhuş arttı" diyor. gezi olaylarına bakış açısına bak.
zihniyetini görün bu kişinin. bunun onda birini bırakın parti başkanını, chp'nin çaycısı söylese, bu adamın ve partisinin propagandasını yapan soytarı troller milyon tane başlık açardı. hani nerdesinizi soytarılar?
edit: evet bazıları damlamış. dikkat edin hepsinin savunması aynı, geçen gün parktan geçerlerken porno morno görmüşler sözde. tek bir tanesi bile bu şahsın burada olduğunu iddia ettiği pislikleri gezi parkı ile ilişkilendirme çabasıyla ilgili tek kelime etmemiş. varsa yoksa laf kalabalığı.
zihniyetini görün bu kişinin. bunun onda birini bırakın parti başkanını, chp'nin çaycısı söylese, bu adamın ve partisinin propagandasını yapan soytarı troller milyon tane başlık açardı. hani nerdesinizi soytarılar?
edit: evet bazıları damlamış. dikkat edin hepsinin savunması aynı, geçen gün parktan geçerlerken porno morno görmüşler sözde. tek bir tanesi bile bu şahsın burada olduğunu iddia ettiği pislikleri gezi parkı ile ilişkilendirme çabasıyla ilgili tek kelime etmemiş. varsa yoksa laf kalabalığı.
cevabı "hükümeti değiştirerek başlayacağız" olan soru. bildiğim kadarıyla şimdilik mültecileri evlerine gönderme sözü veren tek parti chp.
ancak bir fenerbahçelinin fenerbahçe'yi önde bulabileceği karşılaşma.
---alıntı----
"galatasaray tarihi daha cok basarilarla dolu olmasina ragmen fenerbahce her zaman rakibinden 1 adim onde olmustur"
---alıntı---
sanırım fenerbahçeliler bu kulüpleri banka falan sanıyor. eskiden de inşaat firmaları sanarlardı.
---alıntı----
"galatasaray tarihi daha cok basarilarla dolu olmasina ragmen fenerbahce her zaman rakibinden 1 adim onde olmustur"
---alıntı---
sanırım fenerbahçeliler bu kulüpleri banka falan sanıyor. eskiden de inşaat firmaları sanarlardı.