Sık geçen başlıklar

tabari buki 6

ekşi profili
ara sokaktan traktör gibi ses çıkartan motorsiklet geçmesi, bu yetmiyormuş gibi sürücünün gaz verip sesi daha da arttırması.

arkadaş ortamında dahi .iktir bile çekmem ama, bu şerefsiz motorsiklet sürücülerine doğrudan ana avrat düz gidiyorum, beddualar diziyorum.

buradan da belirteyim, yüksek gürültülü motorsiklet kullanan herkesin amk.

bugüne kadar bu motorsiklet gürültüsüne nasıl bir sınırlama, yasak, ceza getirilmemiş, aklım almıyor.
benim anladığım şu :

ruslar önce verileri okudular.
baktılar ki kendilerini savunacak bir veri çıkmıyor, önce putin'e teslim edildi haberi yaptılar.
sonra hasarlı kutu fotoğrafları servis edip, kutuyu uzmanlar eşliğinde açacağız deyip 1-2 ülke davet ettiler.
en sonunda karakutu hasarlı dediler.

putin bence türkiye ile krizi bu kadar aciz yöneteceğine, gitsin boz ayıdan sonra kutup ayısına binip poz versin, daha etkili olur.