gezi olayları bu siyasal islamcılara öyle acı koymuş ki 4 sene sonra bile dezenformasyondan, çarpıtmalardan, kötülemelerden vazgeçmiyorlar.
he yavrum ekonomi çok iyiydi, ülke süperdi.
Sık geçen başlıklar
victor von doom 8
ekşi profili
kendisini sadece sol frame'de `recep tayyip erdoğan (1,5b)` şeklinde görmek istiyorum artık.
15 temmuz'da görevde olsaydı facetime'da titreyerek "beni seven meydanlara çıksın" demezdi, çünkü 15 temmuz'da bu kalkışmayı gerçekleştiren adamların hepsinin tsk ile ilişiği önceden kesilmiş olurdu.
(bkz: inanma uçağını düşürecek)
iki taraf da birbirini görüp sessiz kalır ve ortadan kaybolursa tam olarak ne oluyor konuya hakim biri yazabilirse aydınlanırız.
akp'nin asıl niyetini 15 senedir hala anlayamamış bir %50 olduğu sürece daha çok duyacağımız zırvalardan biri daha.
(bkz: son muhtar bükücü)
- houston we have a problem..
- fuck it johnny..
edit: johnny formunu şuna borçluymuş. kesin bilgi yayalım.
- fuck it johnny..
edit: johnny formunu şuna borçluymuş. kesin bilgi yayalım.