Sık geçen başlıklar

hamsi kusu 4

ekşi profili
son birkaç yıldır öğrendiğim bir şey varsa o da bu ülkede hiçbir şeye olmaz dememek gerektiğidir. mavi marmara örneğini hatırlayın. yarın öbür gün cumhurbaşkanı cemaatle anlaşıp, 15 temmuz'da hayatı pahasına direniş gösterenler için "biz size sokağa çıkın dedik ama siz de çok şaaptınız yahu. o kadar kasmasaydınız, boşu boşuna öldünüz" falan derse şaşırmam.
balonunu falan bilmem de bu sabah gördüğümde bok götürüyordu burayı. bugün çektiğim birkaç resmi paylaşayım:

http://i.hizliresim.com/laz8ko.jpg
http://i.hizliresim.com/1vwa1j.jpg
http://i.hizliresim.com/v52akz.jpg

çok ciddi bir çöp sıkıntısı var. çöp kutuları yetersiz, millet çöpünü ortalığa atacak kadar öküz ve belediye çalışmıyor. acaba bilinçli olarak mı bu halde bırakılıyor merak ediyorum...