Sık geçen başlıklar

ak parti ile cemaatin barışması 1

ekşi'de gör
son birkaç yıldır öğrendiğim bir şey varsa o da bu ülkede hiçbir şeye olmaz dememek gerektiğidir. mavi marmara örneğini hatırlayın. yarın öbür gün cumhurbaşkanı cemaatle anlaşıp, 15 temmuz'da hayatı pahasına direniş gösterenler için "biz size sokağa çıkın dedik ama siz de çok şaaptınız yahu. o kadar kasmasaydınız, boşu boşuna öldünüz" falan derse şaşırmam.