balonunu falan bilmem de bu sabah gördüğümde bok götürüyordu burayı. bugün çektiğim birkaç resmi paylaşayım:
http://i.hizliresim.com/laz8ko.jpg
http://i.hizliresim.com/1vwa1j.jpg
http://i.hizliresim.com/v52akz.jpg
çok ciddi bir çöp sıkıntısı var. çöp kutuları yetersiz, millet çöpünü ortalığa atacak kadar öküz ve belediye çalışmıyor. acaba bilinçli olarak mı bu halde bırakılıyor merak ediyorum...
18.04.2016 · 29. sıra
hamsi kusu
17:19