Sık geçen başlıklar

mefhumu muhalif 6

ekşi profili
ilk gol maç başlamadan geldi:

az önce zincirlikuyu metrobüs istasyonunda 15 yaşındaki çocuklar birbirine sarıldı diye çocukları "ayıp oluyor" şeklinde azarlamaya/uyarmaya çalışan birkaç boomer boyu ufak, gönlü büyük bir beşiktaş taraftarı tarafindan itin götüne sokuldu. "nolmuş 15 yaşında çocuklar sarılmışsa, ensar vakfında çocuklara tecavüz edildi sesiniz çıkmadı .mına koduklarım. oruçlu olmasam kırarım burada çenenizi. çocuklar, istediğiniz yerde sarılın, istediğiniz yerde eğlenin. yüreği yeten varsa karışsın" dedi ve beşiktaş'a doğru yol aldı. kimse de gık diyemedi.

skor 1-0
allah hiçbir takımı atletico madride 1-0 yetiyorken bunlara karşı 1-0 geride oynamak zorunda bırakmasın.

dk 70, daha 68 pas yapmış atletico madrid. rakibe 2. bölgede başlayan çılgın bir pres, sert savunma, kalede oblak. fenalık geldi yazarken bile. maça 30 saniye aralıksız bakınca araya atletico madrid savunması giriyor. 90a giden şutu tek elle kurtaran oblak falan beliriyor.

başka gol olmaz, atletico'nun turu hayırlı olsun.
bana asıl garip gelen, 105 milyon dolar bütçe ayırıp yalı almaya karar veren birinin sahibinden.com'a girip yalı araması.

yani mümkün tabi ama o sahne bana sacma geliyor. yakın gözlüğünü takıp ekrana kafasını sokan ropdosambrlı bi amca canlanıyor gözümde.
arkadaslar, ozan tufan'ın olduğu ancak oğuzhan özyakup'un olmadığı kadronun, afedersiniz, kurucusunun mentalitesini s.keyim.

milli takım neye göre, hangi kriterlere göre, kim tarafından seçiliyor anlayamadim, anlayamıyorum.

edit: selcuk da varmış. ben daha bi şey demiyorum