arkadaslar, ozan tufan'ın olduğu ancak oğuzhan özyakup'un olmadığı kadronun, afedersiniz, kurucusunun mentalitesini s.keyim.
milli takım neye göre, hangi kriterlere göre, kim tarafından seçiliyor anlayamadim, anlayamıyorum.
edit: selcuk da varmış. ben daha bi şey demiyorum
26.08.2017 · 9. sıra
mefhumu muhalif
25.08.2017 18:18 ~ 18:23