doğayı sevdikleri için değil, para kalmadığı için yapıyorlar. çaktırmadan yeni kaynak yaratıyorlar. ağaç ve doğa sevgisi olsa her yer beton olmazdı.
edit: "o kadar kuruştan ne olacak yha..." diyenlere gelsin
Sık geçen başlıklar
quaresma metternich 6
ekşi profilihipster ekspresi olma yolunda ilerliyor. ülkede kars diye bi şehrin olduğunu bilmeyenler bile bilet arıyor. var gel, sen düşün.
giderseniz eğer, mart ayında, nevruz-nevroz zamanı gidin. ya da mart ayı başlarında. kaz etinin en lezzetli olduğu zamanlardır.
bu yazdıklarım bazı şımarık piçlerin götüne girmiş sanırım. popüler olan her boka sinek gibi atlıyorsunuz. sıkılınca da şımarık çocuk gibi atacaksınız. bilmiyor muyuz sanki? kültürsüz dallamalar gelmişler burada kasıyorlar. iki resim çektireceksiniz diye gitmeyin oraya bence. ama gideceksiniz. çünkü ağır aptalsınız amın oğulları.
giderseniz eğer, mart ayında, nevruz-nevroz zamanı gidin. ya da mart ayı başlarında. kaz etinin en lezzetli olduğu zamanlardır.
bu yazdıklarım bazı şımarık piçlerin götüne girmiş sanırım. popüler olan her boka sinek gibi atlıyorsunuz. sıkılınca da şımarık çocuk gibi atacaksınız. bilmiyor muyuz sanki? kültürsüz dallamalar gelmişler burada kasıyorlar. iki resim çektireceksiniz diye gitmeyin oraya bence. ama gideceksiniz. çünkü ağır aptalsınız amın oğulları.
ne biçim başlık lan bu? normalde yazmam bu tarz başlıklara ama hakikaten seviye nereye geldi böyle? bundan mı prim kasılacak şimdi?
yakın bi zamanda sıçtıktan sonra götünü yıkayan erkek diye başlık açılacak ve altına "bu benim" diye güzellemeler yapılacak, sanırım.
yakın bi zamanda sıçtıktan sonra götünü yıkayan erkek diye başlık açılacak ve altına "bu benim" diye güzellemeler yapılacak, sanırım.
iyi ki tokyo'da yasayan kadindir. buralarda yasaydi eger kesin linc edilirdi: (bkz: 8 metrekare evde oturan kızın asıl amacı)
her yerde jetler
yerlerde jetler
kimin bu jetler
bilemiyorum...
deli ettiniz amk, ağlanacak halime gülüyorum. sanırım deliliğe giden yolun ortasındayım.
yerlerde jetler
kimin bu jetler
bilemiyorum...
deli ettiniz amk, ağlanacak halime gülüyorum. sanırım deliliğe giden yolun ortasındayım.
onceki secim mitinglerinde diyarbakır diyorlardi
simdi diyarbekir diyorlar.
bir kac secim daha olursa amed diyecekler bence. oy icin atmayacaklari takla yok bunlarin
simdi diyarbekir diyorlar.
bir kac secim daha olursa amed diyecekler bence. oy icin atmayacaklari takla yok bunlarin