onceki secim mitinglerinde diyarbakır diyorlardi
simdi diyarbekir diyorlar.
bir kac secim daha olursa amed diyecekler bence. oy icin atmayacaklari takla yok bunlarin
30.10.2015 · 34. sıra
quaresma metternich
29.10.2015 16:21 ~ 16:23