tipik esprinizi alin bi tarafiniza sokun amk. bak bak, hiyara bak azrail yerini bulamiyormus. o kadinin olusunun bile dunyaya senin gibi sigirlardan daha cok yarari var. millette nasil bir kibir varsa artik, elalemin ne kadar yasamasi gerektigine de karar veriyor.
baska bir hiyar da kadina cahil demis. o kadin kadar bu konu uzerinde calis, ondan sonra gel kim cahil tartisalim. basortusune laf uzatilinca krize giren siyasal islamcilar gibi kin kusarsiniz ancak.
ya cidden ne sikim sokum insanlarla doldu su sozluk. gerci koca ulke copluk oldu, burasinin da avam avam konusan comar dolmasi kacinilmazdi zaten. eserinle gurur duy durumcu.
Sık geçen başlıklar
samioferingozlukleri 6
ekşi profilicuneyt ozdemir ne alaka onu cozemedim? a haber ekibini de ekleseydiniz tam olsaydi.
alevi olmasidir.
tanitim videosunu izledim:
abi arkada calan muziklere bak ya, varos ajitasyonunuzu sikiyim of ya, turklerin elini attigi her sey mi bok olur ya
defolun abi.
abi arkada calan muziklere bak ya, varos ajitasyonunuzu sikiyim of ya, turklerin elini attigi her sey mi bok olur ya
defolun abi.
abi tamam sayfa saçma, kötü ve ergen işi rezalet bir şey de,
hala bu toplumun %99'unun müslüman olduğunu sananlar var ona yanıyorum asıl.
%99u nasıl ölçtüler hala bilmiyorum.
hala bu toplumun %99'unun müslüman olduğunu sananlar var ona yanıyorum asıl.
%99u nasıl ölçtüler hala bilmiyorum.
abi çok garip.
biri zweig'dan örnek veriyor intihara saygı duyuyorum bu çiftin yaptığı çok romantik geliyor falan. bir iki entry sonra birisi intihar edenler aptaldır diyor ona da hak veriyorum. sonra biri yine aşk ve ölüm temalı bir şey yazıyor, vay anasını diyorum hak veriyorum. sonra biri diyor ki aptal lan bunlar ezik falan ona da hak veriyorum.
karaktersize döndüm şerefsizim.
psikolojimin içine ettin sözlük.
biri zweig'dan örnek veriyor intihara saygı duyuyorum bu çiftin yaptığı çok romantik geliyor falan. bir iki entry sonra birisi intihar edenler aptaldır diyor ona da hak veriyorum. sonra biri yine aşk ve ölüm temalı bir şey yazıyor, vay anasını diyorum hak veriyorum. sonra biri diyor ki aptal lan bunlar ezik falan ona da hak veriyorum.
karaktersize döndüm şerefsizim.
psikolojimin içine ettin sözlük.