Sık geçen başlıklar

istiklal caddesinde tek kurşunla intihar eden çift 2

ekşi'de gör
abi çok garip.
biri zweig'dan örnek veriyor intihara saygı duyuyorum bu çiftin yaptığı çok romantik geliyor falan. bir iki entry sonra birisi intihar edenler aptaldır diyor ona da hak veriyorum. sonra biri yine aşk ve ölüm temalı bir şey yazıyor, vay anasını diyorum hak veriyorum. sonra biri diyor ki aptal lan bunlar ezik falan ona da hak veriyorum.
karaktersize döndüm şerefsizim.

psikolojimin içine ettin sözlük.
üzücü hadise. yalnız şu sözlükte bile ne çok şerefsiz insan var.

bir çift yaşamanın en değerli şey olduğunu bildiği halde canına kıyıyor, bir sik kafalı da kalkıp neden kalabalık bir mekanda intihar etti diyor.

rahatın mı bozuldu kuş beyinli.
senin için belgrad ormanına mı gidip intihar etseydi