abi çok garip.
biri zweig'dan örnek veriyor intihara saygı duyuyorum bu çiftin yaptığı çok romantik geliyor falan. bir iki entry sonra birisi intihar edenler aptaldır diyor ona da hak veriyorum. sonra biri yine aşk ve ölüm temalı bir şey yazıyor, vay anasını diyorum hak veriyorum. sonra biri diyor ki aptal lan bunlar ezik falan ona da hak veriyorum.
karaktersize döndüm şerefsizim.
psikolojimin içine ettin sözlük.
04.10.2015 · 33. sıra
samioferingozlukleri
03.10.2015 10:11