Sık geçen başlıklar

sene1940istanbulageldim 4

ekşi profili
(tam sözlerle olmasa da hatırladığım bir hikayeden)

yaşlı, fakir, perperişan birine soruyorlar:

- bir dileğin olsa, bu ne olurdu?
+ gençliğime geri dönmek!
- iyi de sen gençken de, fakirdin, güçlüklerle didindin durdun, nesini geri istiyorsun ki
+ evet gençken de fakirdim, özlenmez diyeceğiniz kadar zordu ama o zaman “umudum” vardı!

aradığımız/özlediğimiz şey eski günler, çocukluk, ilk gençlik vs değil; birşeylerin yoluna gireceğine dair sonsuz “umudumuz” bence…

(dosdoğru sözleri bulursam, editlerim)
canı kıymetsiz, ağrı eşiği bordo bereli insanım. öyle şımaracak, nazlanacak durumum da yok. öleceğime dair kuvvetli şüphem yoksa, hastayım bile demem!

sonuç: beele bişe yoğh!

ateş, kusma, bütün vücudun kırık gibi ağrıması, kuru öksürük… uyuyamıyorsun, ağrıdan bayılıp kalıyorsun, 1 saat sonra aynı döngü yeniden.

hiçbir ağrı kesiciye cevap vermedi. daha önce covid dahil hiçbir grip vb’ de bunu yaşamadım. fakat tuhaf bir istisna!

3.covid aşısında yaşadığım sürecin aynısı! o daha kısa sürmüştü. bunda 9.gün, biraz ayaklandım.