Sık geçen başlıklar

celeron 300a 10

ekşi profili
sözlükte rolls royce ile falan aynı saygınlığa sahip vw'yi başka bir markayla karşılaştırmak çok cesur hareket.

bunlar golf r'ye bakarak 31 çeken tipler aman diyim.
ya yemin ediyorum kafayı yemiş insanlar. ne magazin konusu oluyorlar ne bir skandalları var, görünene göre mutlu mesut yaşıyorlar işte.

ip gibi dizilmişler "sıkıcı çift ay çok sıkıcı" falan diye. ne yapsınlar amk siz sıkıcı bulmayın diye söyleyin bari? fileye paraşütsüz mü atlasınlar, ne bileyim ailece köpekbalığı kafesinde falan mı görmek istiyorsunuz? cidden insana yaranmak imkansız, hele ki sözlükte.
700 milyon satmış bir telefon veya dünyanın en çok üretilen otomobillerinden biri için "ciğere uzanamayanlar" diyerek kendini bir yerlere koymaya çalışan tuhaflar da var. adamın kapısının önünde çadır kurup sıra bekliyosunuz ya neyin ayrıcalığından bahsediyorsun...

sanki konu bugatti falan da "herkes alamaz" diyor allahım çıldıracağım.
(bkz: unutulan web siteleri)

ve evet, o başlıkta e-kolay yazılmış.

edit: kudurdum.com da yazılmış.

edit: itiraf.com, grafi2000 de yazılmış.

sözlüğü okumayın abi siz. boşverin, sadece yazın. aynı şeyleri farklı yerlere yazıp durun, başkasının yazdığını kim takar zaten? burada tek önemli olan sensin, hepimiz sen ne diyorsun onu öğrenmek için buradayız.
burada fikir kutupları bombalayıp orada ne varsa atmosfere katarak kalınlaşmasını sağlamak. yani "ahaha çok saçma işe yaramaz" demeden önce bilimadamları niye gülmüyor bir düşünün. http://www.ibtimes.co.uk/…t-crazy-it-sounds-1519430

evet mars'ın atmosferi neredeyse tamamen karbondioksit ancak bizimkinin %1'i kalınlıkta falan deniyor (https://illumin.usc.edu/…/624/i7_134_mars_table.gif). o kadar ufak bir gezegen olmadığından daha fazlasını tutamaması için sebep yok gibi, artan sera etkisini de düşününce neden olmasın? - bak işe yarar demiyorum, ama neye dayanarak "yok işe yaramaz" dediğinizi öğrenmek istyorum. amaç zaten bütün gezegeni miami'ye çevirmek değil, belki 5 derecelik bir artış bile yarın öbür gün oradaki enerji ihtiyacımızı kim bilir ne kadar düşürecek...

güneşe uzakmış, ha tamam.

edit: burada michio başkan da değinmiş https://www.youtube.com/watch?t=48&v=prvhoepio4q