ilk olarak atatürk zevk sahibi insandı saçma salak şeylere para harcamazdı örneğin sıçmak için altın klozet yaptırmazdı ama (bkz: patek) saat takardı. arada hayvan gibi vizyon farkı var.
ikinci olarak hırsız değildi milletin vergisini toplayıp cebe indirmezdi. zaten ölünce tüm malı mülküde devlete kaldı.
ayrıca ülkeyi kurtarmış, kurmuş bir komutanında biraz zevk sürmeye hakkı olduğunu düşünüyorum. hele de o kadar cefa çektikten sonra
01.11.2023 · 49. sıra
alayinizin mina korum
31.10.2023 00:05