Sık geçen başlıklar

fb'nin ismail kartal'ı göndermesinin sebebi 2

ekşi'de gör
99 puanın minimum 15'inin penaltı jokeri, kırmızı kart jokeri gibi itelemelerle geldiğinin köpek gibi bilinmesidir. ortamlarda yapı dersin kim bilecek amk *
tam olarak anlayamadım.

fb başkanına göre “yapı ve sistem” yüzünden şampiyon olamadılar. ismail kartal aslında fb'yi şampiyon yaptı diyor kendisi.

eğer bunun yüzünden şampiyon olamadılarsa ismail kartal'ı neden gönderiyorlar?

size göre “sistem ve yapı” mourinho başınızdayken şampiyon mu yapacak sizi?

büyük bir çelişki var ortada.

ya “sistem ve yapı”nın şampiyon yapmaması sadece bir bahane,

ya da ismail kartal'ın okan buruk önünde fb'yi şampiyon yapabileceğine inanmıyorlar. başka bir seçenek yok.

bu arada; mourinho bu ligde hakemlerin ittirmesine rağmen ismail kartal'ın topladığı puanı toplayamaz.

çok büyük bir yanlış yaptı fenerbahçe.