dolar bazında 5,7 kat
tl bazında 100 kat arttı.
ama alım gücüm 5,7 kat artmadı. para şu an değerli değil.
Sık geçen başlıklar
vault7 4
ekşi profilibalda sahtecilik global bir durum. bunun türkiye'ye özgü bir problem olduğunu sanıyor iseniz yanılıyorsunuz. 8.5 milyar nüfusa sahip ve daha da artan bir gezegende gıda sektörü taklit ve sahteciliğe daha çok yönelecek. ülkelerin ilgili bakanlıkları da bunlara, bu kadar popülasyonu beslemek adına göz yumacak. distopya gibi gelebilir ama insanlık nüfusu azalmaz ise geleceğimiz nokta bu.
doları da 70 lira yaparsın.
tl'yi devalue ederek her vaati gerçekleştirebilirsiniz. alım gücünüz yine aynı kalır, ya da biraz daha kötüleşir.
ulan çoğu işveren sigorta bile ödemek istemiyor, suriyeliyi afganı asgari altına günde 12 saat çalıştırıyor. kim asgari ucretliye 1500 dolar öder bu ülkede?
ürünün değeri artmadıkça bütün vaatler enflasyonu ve devalüasyonu doğurur. şunu kafanıza sokun.
maaş zammı vaadeden hükümetler hiçbir şeyi çözemez. vergi indirimi yapacağım, dışarıdan 600 milyar euro bulacağım, kumarhaneleri açacağım gibi vaatleri olan, gerçekten ülkeye para çekebilecek
gerçek liberal bir lider olsaydı da gönlümüz rahat oy verseydik. ama işte hep ehveni şer diyoruz, en liberalimsi olanına vereceğiz mecbur.
tl'yi devalue ederek her vaati gerçekleştirebilirsiniz. alım gücünüz yine aynı kalır, ya da biraz daha kötüleşir.
ulan çoğu işveren sigorta bile ödemek istemiyor, suriyeliyi afganı asgari altına günde 12 saat çalıştırıyor. kim asgari ucretliye 1500 dolar öder bu ülkede?
ürünün değeri artmadıkça bütün vaatler enflasyonu ve devalüasyonu doğurur. şunu kafanıza sokun.
maaş zammı vaadeden hükümetler hiçbir şeyi çözemez. vergi indirimi yapacağım, dışarıdan 600 milyar euro bulacağım, kumarhaneleri açacağım gibi vaatleri olan, gerçekten ülkeye para çekebilecek
gerçek liberal bir lider olsaydı da gönlümüz rahat oy verseydik. ama işte hep ehveni şer diyoruz, en liberalimsi olanına vereceğiz mecbur.
deprem ağı uygulamasında istanbul'da oturup bolu'da olan küçük deprem için "bütün binalar çöktü" diye bildirim yapan bütün trollerin 7 ceddine sövüyorum.