Sık geçen başlıklar

asgari ücreti 30 bin tl üzerine çıkaracağız 1

ekşi'de gör
doları da 70 lira yaparsın.

tl'yi devalue ederek her vaati gerçekleştirebilirsiniz. alım gücünüz yine aynı kalır, ya da biraz daha kötüleşir.

ulan çoğu işveren sigorta bile ödemek istemiyor, suriyeliyi afganı asgari altına günde 12 saat çalıştırıyor. kim asgari ucretliye 1500 dolar öder bu ülkede?

ürünün değeri artmadıkça bütün vaatler enflasyonu ve devalüasyonu doğurur. şunu kafanıza sokun.

maaş zammı vaadeden hükümetler hiçbir şeyi çözemez. vergi indirimi yapacağım, dışarıdan 600 milyar euro bulacağım, kumarhaneleri açacağım gibi vaatleri olan, gerçekten ülkeye para çekebilecek
gerçek liberal bir lider olsaydı da gönlümüz rahat oy verseydik. ama işte hep ehveni şer diyoruz, en liberalimsi olanına vereceğiz mecbur.