kadınların huzur arayışında olduğu şaibeli bir görüştür.
kadınlar kavgayı, kaosu, toksikliği, trip atmayı çok seviyor ve bunları iyi erkek üzerinden gerçekleştiremeyeceğine göre iyi erkek yalnız kalıyor olabilir.
Sık geçen başlıklar
raybanzib 7
ekşi profilian itibariyle olandır.
başladık gene oy vermeyin de şu olsun, oy vermeyin de bu olsun manipülasyonlarına.
neymiş kk. gitmezse oy verme bak ne oluyor sonraymış.
hadi be oradan siz de! yeter artık %20'lik atatürkçü kemik seçmeni sağdığınız.
kk. gitmezse, parti içi değişim yaşanmazsa ben dahil bir çok seçmen yerel seçimlerde oy kullanmayacak.
manipülasyon ve algı mühendisliği yapmayı kesin artık! çok basit, kk. ve ekibi istifa etmeden, gitmeden yerel seçimlerde size oy moy yok! bu böyle bilinsin, anlaşılsın.
başladık gene oy vermeyin de şu olsun, oy vermeyin de bu olsun manipülasyonlarına.
neymiş kk. gitmezse oy verme bak ne oluyor sonraymış.
hadi be oradan siz de! yeter artık %20'lik atatürkçü kemik seçmeni sağdığınız.
kk. gitmezse, parti içi değişim yaşanmazsa ben dahil bir çok seçmen yerel seçimlerde oy kullanmayacak.
manipülasyon ve algı mühendisliği yapmayı kesin artık! çok basit, kk. ve ekibi istifa etmeden, gitmeden yerel seçimlerde size oy moy yok! bu böyle bilinsin, anlaşılsın.
kıl rengim açık kahverengi veya sarı olsaydı ben de sakal koymayı tercih ederdim ama siyah olduğu için bir afgan, suriyeli gibi görünmek istemem; o yüzden 2 günde bir sinekkaydı tıraşımı olurum.
t: tek başıma çürüttüğüm önerme.
t: tek başıma çürüttüğüm önerme.
abi ilk turda ysp ile seçime girilip %44,8 alınmadı mı?
2. turda neden yapabileceğin şeyler varken yapmayı denemeyip aynı stille seçime gireceksin?
işte bu kafanın neden 10 seçim kaybettiği ortada değerli arkadaşlar.
t: nato kafa nato mermer zihnine sahip bir açıklama.
2. turda neden yapabileceğin şeyler varken yapmayı denemeyip aynı stille seçime gireceksin?
işte bu kafanın neden 10 seçim kaybettiği ortada değerli arkadaşlar.
t: nato kafa nato mermer zihnine sahip bir açıklama.
çocuklarımıza artık züleyha gibi arapça kökenli isimler koymaktan vazgeçsek güzel olmaz mı suserler?
arkadaşlar bu tip eleştiriler kirli siyasete giriyor.
evet şu an muharrem ince aday olduğu için kılıçdaroğlu'nun ilk turda seçilme olasılığını baya düşürerekten muhalefete muhaliflik ediyor bu tabii ki inkar edilemez bir durum ama sanki hayatınızda hiç 4 işlem yaparken bir anlık dalgınlıkla hata yapmamış gibi böylesine basit konuları siyasete alet edebilmek, bunun üzerinden kişilerin eğitim aldığı kurumları üzerinden eleştirerek baskı kurmaya çalışmak etik değil. akp'lilerden, siyasal islamcılardan bir farkınız olsun lütfen!
evet muharrem ince muhalefete muhalefet ediyor olabilir ama biz bunu yapmamalıyız. bizim odak noktamız sadece rte olmalı.
evet şu an muharrem ince aday olduğu için kılıçdaroğlu'nun ilk turda seçilme olasılığını baya düşürerekten muhalefete muhaliflik ediyor bu tabii ki inkar edilemez bir durum ama sanki hayatınızda hiç 4 işlem yaparken bir anlık dalgınlıkla hata yapmamış gibi böylesine basit konuları siyasete alet edebilmek, bunun üzerinden kişilerin eğitim aldığı kurumları üzerinden eleştirerek baskı kurmaya çalışmak etik değil. akp'lilerden, siyasal islamcılardan bir farkınız olsun lütfen!
evet muharrem ince muhalefete muhalefet ediyor olabilir ama biz bunu yapmamalıyız. bizim odak noktamız sadece rte olmalı.
batıya doğru gidildikçe türklerin yakışıklılık&güzellik derecelerinin arttığını rahatlıkla söyleyebiliriz.
bunun sebebi gen havuzunun çeşitli olmasıdır.
batıya doğru gidildikçe ( istanbul, ankara gibi büyük şehirler hariç tabii ) akraba evliliği oranı azaldığından farklı genler eşleşiyor ve verimli döller elde ediliyor.
yani şu içimize sinen arap kültüründen kurtulup akraba evliliğini yapmazsak gelecek yıllarda ülkenin hem doğusu hem de batısı güzel&yakışıklı tiplerle dolacak.
bunun sebebi gen havuzunun çeşitli olmasıdır.
batıya doğru gidildikçe ( istanbul, ankara gibi büyük şehirler hariç tabii ) akraba evliliği oranı azaldığından farklı genler eşleşiyor ve verimli döller elde ediliyor.
yani şu içimize sinen arap kültüründen kurtulup akraba evliliğini yapmazsak gelecek yıllarda ülkenin hem doğusu hem de batısı güzel&yakışıklı tiplerle dolacak.