an itibariyle olandır.
başladık gene oy vermeyin de şu olsun, oy vermeyin de bu olsun manipülasyonlarına.
neymiş kk. gitmezse oy verme bak ne oluyor sonraymış.
hadi be oradan siz de! yeter artık %20'lik atatürkçü kemik seçmeni sağdığınız.
kk. gitmezse, parti içi değişim yaşanmazsa ben dahil bir çok seçmen yerel seçimlerde oy kullanmayacak.
manipülasyon ve algı mühendisliği yapmayı kesin artık! çok basit, kk. ve ekibi istifa etmeden, gitmeden yerel seçimlerde size oy moy yok! bu böyle bilinsin, anlaşılsın.
16.08.2023 · 33. sıra
raybanzib
15.08.2023 13:15 ~ 13:24