Sık geçen başlıklar

i am paris 6

ekşi profili
2 haftadır düzelemedik ailecek.

bende bitmeyen bir baş ağrısı.
kızımda geniz akıntısı, burunu akıntısı, hafif öksürük.

tam geçiyor tekrar başlıyor, bir günümüz iyi geçiyorsa 2. günümüz halsızlık.

okul başladı başlayalı bizi yordu sözlük, bol bol yiyin için başka türlü olmuyor.

herkese geçmiş olsun.
çünkü gerçek bir darbeydi.

edit : yukarıdaki yazımı 15 temmuz'a bağlayıp özelden küfür ederken hiç mi utanmadınız ?

15 temmuz bir darbe girişimidir, darbe girişimlerine “kalkışma” denir, darbe oldu denmez. gerçek bir darbe olması için ordunun tamamı veya bir çoğu destek verir ve darbe girişimi yapar ve gerçek bir darbe olur.

5-10 fetöcü hainlerin darbe girişimini başarılı gerçekleşmiş bir darbe olarak görüyorsanız kimliğinizi sorgulayın veya bir psikoloğa görünün.