Sık geçen başlıklar

hukmenmaglupyolcu 7

ekşi profili
fenerbahçelilerden çok galatasaraylıların transferiyle ilgili yorum yaptığı wonderkid. adam üşenmemiş gecenin 00:48'inde zeka seviyesinden parıl parıl parlatmış, espriler yapmış, “ismail avrupa'da tubaletler çok kötü” demiş de. gerçekten bu kadar mı işsiz güçsüzsünüz, zekanız gece gündüz düşünmeye anca bu espriyi mi çıkarabiliyor.
ben bir insan olarak üzüldüm.