yine issiz fakirlerin davetiye davetiye diye kafa siktigi baslik. hayir gerizekali girip 10 dk takilip cikip silecegin sey icin ne bu kadar tantana amk. harbi tam sigir bi milletiz. tam gudulmelik.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
trafikte normalde hiçbir araçla yapılmaması gereken bir hareket ama ulen senin altında doblo var hıyar. neyine bu kadar hız ve makas atma çabaları.
bir de durma gereği bile duymamış yavşak aracın kontrolünü sağlayınca basmış gitmiş. umarım en ağır cezayı alır ve bir ömür vicdan azabı çekersin şerefsiz.
bir de durma gereği bile duymamış yavşak aracın kontrolünü sağlayınca basmış gitmiş. umarım en ağır cezayı alır ve bir ömür vicdan azabı çekersin şerefsiz.
escortlardan yıldım. olm alakasız aklınıza gelecek her konuda arama sonuçlarında escort var. dünyayı yedi aile değil escortlar yönetiyor sanırım. bu nasıl bir derin escort lobisi lan.
ohhhhhhhhh, çok iyi olmuş vatan hainlerine. yurtdışı terör örgütlerini fonlayacaklarına yerli milli vestel alsınlar. ohhhhhhhhh, siz teröristlerle çok içli dışlı olmuşsunuz. ohhhhhhhhh, paralar terör örgütü yerine vestel’e gidiyor, ohhhhhhhhh.
ayrıca ben hep yurtdışından aldığım için sorun yok.
ayrıca ben hep yurtdışından aldığım için sorun yok.
dua edin de kazansın. chp yerel seçimlerde rezil rüsva olmazsa bir sonraki genel seçimlerde de aynı şeyleri tekrar yaşarız. bu yerel seçimde alınacak ağır bir mağlubiyet muhalefetin yeniden yapılanması ve değişimi adına elde kalan tek seçenektir. her ne kadar pek ( #153707200) umudum olmasa da.
kodumun çocuğu türkiye gündeminden haberin var mı senin? norveç mi burası bizim neyimize yeter 600 tweet hakkı. adamların on yıllık olayını bir günde yaşıyoruz biz.
bize bi ayrıcalık tanıman lazım, siktirtme şimdi mavi tikini de mavi kuşunu da göt. dolar 30'a gidiyor haberin var mı? bize bedavadan başka renk tik ayarla garibanız olum biz.
bize bi ayrıcalık tanıman lazım, siktirtme şimdi mavi tikini de mavi kuşunu da göt. dolar 30'a gidiyor haberin var mı? bize bedavadan başka renk tik ayarla garibanız olum biz.
(bkz: https://youtu.be/wvpkm3aihv0)
sago-ceza neyim var ki
ne dinlerdim be hala da dinlerim severek
rap müziğin doğduğu gün..12 ağustos 2004
rapstar albümü.
sago-ceza neyim var ki
ne dinlerdim be hala da dinlerim severek
rap müziğin doğduğu gün..12 ağustos 2004
rapstar albümü.
zafer partisi bursa il teşkilatının duyurduğu sığınmacılara karşı protesto eylemi. hesabımı inceleyebilirsiniz, özdağ hakkında pek olumlu tweetim yoktur ama mayıs ayının başından beri tek bir yanlışı yok diyebilirim. geziden beri hantallaşan toplumsal muhalefeti bu adam ayağa kaldırabilir. kılıçdaroğlu chp'nin önünü genel başkanlık tartışmaları ile tıkarken ve milleti oyalarken, akşener ve muharrem ince ölü taklidi yaparken özdağ muhalefet yapıyor. an itibariyle zafer partisi fiilen ana muhalefet partisidir.
"1 temmuz 2023 tarihinde
yarın saat 16:00, da
sığınmacı ve kaçakların
sahillerimizde verdiği
huzursuzluğa dikkat
çekmek için mudanya
mütareke meydanındayız. tüm halkımızı bekliyoruz." görsel
"1 temmuz 2023 tarihinde
yarın saat 16:00, da
sığınmacı ve kaçakların
sahillerimizde verdiği
huzursuzluğa dikkat
çekmek için mudanya
mütareke meydanındayız. tüm halkımızı bekliyoruz." görsel
gerçek tatilin ilk günü. ufacık sahil kasabalarına metropol nüfuslarını doldurdunuz, 15 dklık mesafeleri 2 saatte zar zor gidip hınca hınç dolu plajlarda kucak kucağa denize girmeye tatil diyorsunuz.
şöyle bir baktım da protestonun ne olduğunu hatırlayan kimse kalmamış türkiye'de. rönesansı yaşamış ve içselleştirmiş bir toplumu uzaktan bakıp anlamak kolay değil elbette.
yunanistan'da da almanya'da da fransa'da da devlet hata yaparsa cezasını gençler sokakta keser. bankaları, büyük markaları, kamu araçlarını tahrip eder huzursuzluk yaratırlar.
hükümetler seçim kazanınca istedikleri her şeyi yapamayacaklarını bilirler böylece. halkın denetiminde olduklarını, onlar için var olduklarını bilirler.
kıçı kırık amerika'da bile o eğitimsiz toplumuna rağmen halkın bir haysiyeti gururu vardır. ayağa kalktıklarında hükümet bir kendine çekidüzen verir. uslu uslu protesto etmek diye bir şey sadece baskıya boyun eğmiş toplumlarda görülür ve hükümetler bu tarz uslu protestoları bile zamanla baskılarlar.
bugün vandal dediğiniz, fransa'yı yıkıyorlar dedğiniz o insanlar ülkenin kişiliğinin, kimliğinin sigortası ve bu insanlar ülkelerini gelişmiş kılmaya devam edecek. gelişim hızlarını ve aydınlıklarını koruyacak.
zira bir toplumun zenginliği parkları, bahçeleri, sarayları değildir.
zenginlik adalettir, hesap sorma becerisidir, protesto yapabilme iradesidir, erdemlerinin önüne kurdukları barikatlardır. oh iyi oluyor yakıp yıksınlar diye zil takıp oynayanlar görüyorum. oysa onlar sahip oldukları erdemleri korurken kabalar sadece. günün sonunda daha saf ve güçlü ayağa kalkacaklar bu sayede.
sen ise burada sesini çıkarmadığın haksızlıkların ağırlığı ile daha da dibe batacaksın.
uslu uslu hem de.
yunanistan'da da almanya'da da fransa'da da devlet hata yaparsa cezasını gençler sokakta keser. bankaları, büyük markaları, kamu araçlarını tahrip eder huzursuzluk yaratırlar.
hükümetler seçim kazanınca istedikleri her şeyi yapamayacaklarını bilirler böylece. halkın denetiminde olduklarını, onlar için var olduklarını bilirler.
kıçı kırık amerika'da bile o eğitimsiz toplumuna rağmen halkın bir haysiyeti gururu vardır. ayağa kalktıklarında hükümet bir kendine çekidüzen verir. uslu uslu protesto etmek diye bir şey sadece baskıya boyun eğmiş toplumlarda görülür ve hükümetler bu tarz uslu protestoları bile zamanla baskılarlar.
bugün vandal dediğiniz, fransa'yı yıkıyorlar dedğiniz o insanlar ülkenin kişiliğinin, kimliğinin sigortası ve bu insanlar ülkelerini gelişmiş kılmaya devam edecek. gelişim hızlarını ve aydınlıklarını koruyacak.
zira bir toplumun zenginliği parkları, bahçeleri, sarayları değildir.
zenginlik adalettir, hesap sorma becerisidir, protesto yapabilme iradesidir, erdemlerinin önüne kurdukları barikatlardır. oh iyi oluyor yakıp yıksınlar diye zil takıp oynayanlar görüyorum. oysa onlar sahip oldukları erdemleri korurken kabalar sadece. günün sonunda daha saf ve güçlü ayağa kalkacaklar bu sayede.
sen ise burada sesini çıkarmadığın haksızlıkların ağırlığı ile daha da dibe batacaksın.
uslu uslu hem de.
(bkz: aydede)
toz şekerli, mavili paketliydi.
toz şekerli, mavili paketliydi.
1 dakikalık videoya reklam koyup zorunlu 15 saniye bekletip bitince tekrar başka bir reklam koyup 5 saniye daha bekletmeyin o zaman.koyarsın videonun altına ufak bir reklam alanı efendi gibi yaparsın reklamı.dünde twitteri üyeliksiz açamıyorduk bu zengin pisliklerin hepsi açgözlü doymak bilmiyorlar
gaffurun olduğu tek bir sahneye bile güldüğümü hatırlamıyorum.
ülkemizde yeterince fbı ajanının bulunmaması.
kurtlar vadisi-pala
ulan muro denen karaktere bile film çekildi eyvallah ama pala çok fena harcandı
ulan muro denen karaktere bile film çekildi eyvallah ama pala çok fena harcandı
normalde çok önemsemezdim, 11k olan maaşa zam gelip 15k olsa yine bir şey alamazdım ama derdim herkes bi dar boğazda, eldekiyle yetinecez artık. ama kamu işçisine yapılan anormal astronomik zam ayrı bir çıta oldu. ben 15 alıp aza kanaat ederken altımdaki torpille işe girmiş kimisi okuma yazma bilmeyen, bi iş yapacağı zaman yapmamak için kırk takla atan adam ek ödemeler ve temmuz zammıyla 30k alacak, böyle iş olmaz. 30 binden aşağı her maaşı yetersiz bulurum.
hayatım boyunca her türlü yaşam tarzına ve anlayışına saygı duymaya çalıştım ama senelerdir avrupa’da yaşamama rağmen senin gibi davranan insanların hoş karşılandığını hiç bir yerde görmedim.
hadi senin ne olduğun belli de, sana parayı sıkıştıran adamın eşi hamile. hiç mi düşünmedin onu üzüp, küçük düşürebileceğini? adamın biri sana striptizciymişsin gibi para sıkıştırıyor diğeri de seni yapıştığın halde itiyor.
keşke akıllarda böyle kalmasaydın. klasik kadın imajını yerle bir ettin.kim bilir kime nispet yapacaktın ama nispet yaptığın kişi şükretmiştir şu videondan sonra.
çırılçıplak resim paylaşsaydın eleştirmeyecek biriyim çünkü kendi bedenin ama burada insanları hoş olmayan bir durumun içine sokuşun narsizmin doruklarında olduğunun kanıtı oluyor.
hadi senin ne olduğun belli de, sana parayı sıkıştıran adamın eşi hamile. hiç mi düşünmedin onu üzüp, küçük düşürebileceğini? adamın biri sana striptizciymişsin gibi para sıkıştırıyor diğeri de seni yapıştığın halde itiyor.
keşke akıllarda böyle kalmasaydın. klasik kadın imajını yerle bir ettin.kim bilir kime nispet yapacaktın ama nispet yaptığın kişi şükretmiştir şu videondan sonra.
çırılçıplak resim paylaşsaydın eleştirmeyecek biriyim çünkü kendi bedenin ama burada insanları hoş olmayan bir durumun içine sokuşun narsizmin doruklarında olduğunun kanıtı oluyor.
artık olması gerekendir. makas atma sebebiyle yapılan kazaların haddi hesabı yok. para cezası caydırıcı değil. makas atan aracın plakasından sürücüsüne gidilip, hapis cezası verilmelidir. bu işin çocuk oyuncağı olmaktan çıkması gerekiyor.
18den yukarıda çalıştıran gaydir.
coğrafyamıza en fazla zarar veren topluluktur demis bir tane sibop. ülkenin çoğunluğundan daha iyi insanlar. cimrilik kişiden kişiye değişir. bu ülkenin kurucusu da balkan türkleriydi. saygınız olsun biraz.
not : kendini türk olarak gören bir cumhuriyet genci.
not : kendini türk olarak gören bir cumhuriyet genci.
burak yılmaz futbolu bırakmasaydı bu kuralla 40 gol atardı süper ligde.
kumar
psikolojik veya fiziksel şiddet uygulayarak özgüvensiz çocuklar yetiştirmek.
herkes çocuk sahibi olmak zorunda değil geçmişini siktiklerim. bakamayacaksanız sevmeyecekseniz, saygı göstermeyecekseniz, maddi manevi güzel bir gelecek hazırlama imkanınız yoksa yapmayın çocuk mocuk.
sizin sayenizde o çocuklar büyüdüğünde, bir ömür geçmişte yaşadığı travmalarla uğraşıp geçmişimi sikeyim diyorlar.
"bir çocuğun gönlünün kırılması hiçbir şeye değmez ve yitirilen bir özgüven yıllar geçse de geri gelmez." *
herkes çocuk sahibi olmak zorunda değil geçmişini siktiklerim. bakamayacaksanız sevmeyecekseniz, saygı göstermeyecekseniz, maddi manevi güzel bir gelecek hazırlama imkanınız yoksa yapmayın çocuk mocuk.
sizin sayenizde o çocuklar büyüdüğünde, bir ömür geçmişte yaşadığı travmalarla uğraşıp geçmişimi sikeyim diyorlar.
"bir çocuğun gönlünün kırılması hiçbir şeye değmez ve yitirilen bir özgüven yıllar geçse de geri gelmez." *
arabası olanlar düşünsün diyen avanaklar bindikleri otobüslerin suyla çalıştığını, satın aldıkları şeylerin marketlere eşeklerle taşındığını zannediyorlar galiba
bu ne lan whatsapp durumuna böyle şeyler mi yazıyorsunuz siz.
msn messenger'dan sonra bıraktık sanıyordum bu işleri. kolay gelsin.
msn messenger'dan sonra bıraktık sanıyordum bu işleri. kolay gelsin.
oğlum siz hayatınızda hiç baş ağrısı yaşamadınız mı ? ne yağı ne çay koklaması. beyninizin içinde şimşek çakarken ne uyuması ? sizin büyük ihtimalle baş ağrısı dediğiniz şeyi ben gündelik yaşantımda hissetmiyorumdur.
triumph rocket 3, hayatıma girmiş adamların %99'undan yakışıklı. görsel
2028'de koysun adaylığını, alsın iktidarı. millet troller dışında akıyla kırmızısıyla göçmenlerden yaka silkmiş durumda. çık hocam meydana, çık 2028'de al şu iktidarı. yerlilikse yerlilik, millilikse millilik, tertemiz bir geçmiş, sapına kadar türkçülük. kimse bok atamaz sana. atacakları bir şey yok çünkü.
2028'de sana oy vermeyen anasını sikeyim artık. o seneye kadar bu orospu çocuğu araplarla peştunlar kaç milyon olacak çünkü belli değil.
inşallah erken seçim olur da o zaman aday olur özdağ. dayanılacak gibi değil çünkü artık ortalık. resmen aşırı sağın yükseldiği avrupa ülkelerine özenmeye başladım.
2028'de sana oy vermeyen anasını sikeyim artık. o seneye kadar bu orospu çocuğu araplarla peştunlar kaç milyon olacak çünkü belli değil.
inşallah erken seçim olur da o zaman aday olur özdağ. dayanılacak gibi değil çünkü artık ortalık. resmen aşırı sağın yükseldiği avrupa ülkelerine özenmeye başladım.
türk halkı sistematik bir şekilde cahilleştiriliyor. türkiye çok büyük bir circle jerk halini aldı. sebep sonuç ilişkisi kurma, günlük konuşmada özne ve yüklemli cümleler kurabilme, okuduğunu anlama(lafı götünden anlama) gibi temel becerilerden yoksun çok büyük bir kitle var. bir de konuyla alakasız laf ebeleri var. kendini sürekli laf sokmak zorunda hisseden, kendi gibilerden alkış almak, başlarını okşatmak isteyen. kardaş sizler bizim başımızı döndürüyorsunuz yaa. bu ne lafazanlık, ne hazırcevaplık. valla dut gibi kalıyoruz sizin karşınızda.
aslında herkes derin bir nefes alıp içinden 3 kez ''ben bir geri zekalıyım'' dese ne güzel olur. bi rahatlarız sanki. lan olum tamam değilsin geri zekalı. sakin. sen en yücelerin yücesi, bütün soruların cevabı, bilge kralsın. pühh ben senin amına koyayım.
aslında herkes derin bir nefes alıp içinden 3 kez ''ben bir geri zekalıyım'' dese ne güzel olur. bi rahatlarız sanki. lan olum tamam değilsin geri zekalı. sakin. sen en yücelerin yücesi, bütün soruların cevabı, bilge kralsın. pühh ben senin amına koyayım.
yaşlığına tavsiye verenler
dur biraz daha okuyayım bu sözlük denildiği kadar çöp olmuş mu
bu başlık bile ispat aslında
evet olmuş
uzay zaman dokusuna ters bu bi kere
hemde ne haddiine
sen o kadar oldun mu ?
çüş
dur biraz daha okuyayım bu sözlük denildiği kadar çöp olmuş mu
bu başlık bile ispat aslında
evet olmuş
uzay zaman dokusuna ters bu bi kere
hemde ne haddiine
sen o kadar oldun mu ?
çüş
"ben doğarken doktor bu çok yaşamaz demiş, bir gün bile yanılmadı orospu çocuğu"
demişti birisi.
demişti birisi.
anam beni f/p doğurmuş.
hic bir ürünün üst markasıni , ya da daha geliştirilmiş modelini alamıyorum.
hic bir ürünün üst markasıni , ya da daha geliştirilmiş modelini alamıyorum.
dedim mi hatırlamıyorum ama yanımda olsun evmiş, arabaymış, paraymış önemi yok diye düşünmüştüm. karşılığında ayağıma giydiğim ayakkabı nedeniyle, dışarıda yemek yememle, 24 saatlik nöbetlerde yemek sipariş vermem ile sosyetik ve gözü yüksekte biri olduğumu söyledi bana. kendi paramla ayakkabı alınca, kendi paramla karnımı doyurunca duydum bir de bunları.. sonra karşıma çıkan bir iki erkek de böyle bir cümle kurmadı hiç valla. lapss diye senin maaş iyidir he diye konuya girenler bile oldu. şimdi bu kadar saf yaklaşmıyorsam zamanında çok üzüldüğümdendir.
ilk öpüşme..
halk sağlığı için hollanda hükümetinin bedava dağıttığı kremin fiyat olarak coşması durumu. ne ülkeler var be halk için çalışan. ortadoğu kırsalında olağan durum.
mavi tiki olmayanlara okuma sınırı getirmiş yazma sınırını anlarım da okuma sınırı nedir orospu evladı kölen miyiz senin
leclerc'i izlerken çocuğa kılıçdaroğlu ile aynı siniri beslediğimi hissettim. psikolojim ne kadar bozulduysa güzel bir haftasonu yarışında bile 29 mayıs akşamı yaşadığım siniri tekrar yaşıyorum.
atam enzo ferrari'nin kurduğu takımı ne hale getirdiniz siktirin gidin lan.
atam enzo ferrari'nin kurduğu takımı ne hale getirdiniz siktirin gidin lan.
ne güzel söylemiş zerrin özer.
"kök sarmaşıklar gibi sarıldık o yaz"
sevdiğin insanla böyle sarıldığında, dünyada cenneti hissedebilirsin herhalde.
https://youtu.be/8jvcdvp1das
"kök sarmaşıklar gibi sarıldık o yaz"
sevdiğin insanla böyle sarıldığında, dünyada cenneti hissedebilirsin herhalde.
https://youtu.be/8jvcdvp1das
pasif agresif eziklerin dallamalıklarını justify ettiği kavram.
yasalarla verilen hak nasıl geri alınacak diyenler var. yasalarla verilen hak türklere verildi türklere! türklere "suriyeliler geçici olarak alınıyor, iç savaş bitince geri yollayacağız" diye söz verildi. kanuna kitaba böyle yazıldı. esas bize söz verildi gönderileceklerine dair.
suriyeliler konusundaki en kapsamlı belge geçici koruma yönetmeliği. bu yönetmelik geçici koruma statüsü sona erdirilenlerin ülkeden çıkış yapması esastır diyor. görsel tek bir cb kararı yeterli gönderilmeleri için. onlara sorulmayacak gitmek ister misiniz diye. çünkü burası doğurmaktan başka işi olmayanların yan gelip yatacağı alan değil. türk yurdu.
hak dediğiniz nedir? vatandaşlık mı? hemen hepsi usulsüz, yasaya aykırı ve iptali mecburi. suriyeliler için vatandaşlık kazanılabilen bir hak değil. suriyelilerin hukuki statüsü geçici koruma. geçici koruma altında gelene vatandaşlık veremezsin. görsel
hak dediğinzi nedir? burada doğan çocukların vatandaş olması mı? olmuyorlar ki. türk hukukunda doğumla vatandaşlık kazanılamaz. tek bir istisnası çocuğun kimsesiz olması. dolayısıyla türkiye'de doğan suriyeli çocuklar da geçici koruma statüsünde. burada doğdular diye türk vatandaşı olmuyorlar.
sonradan türk vatandaşlığı üç yolla kazanılır.
-yetkili makam kararı
-evlat edinilme
-seçme hakkının kullanılması
suriyeliler yetkili makam kararı yoluyla vatandaş yapılıyor. ve bunun şartlarından biri "milli güvenlik ve kamu düzeni bakımından mani olacak bir durumunun bulunmaması". hani vatandaşlık verilebilmesi hukuken mümkün olsa sadece bu şartı gözeterek bile vatandaşlık verilmemeli bunlara. ki vatandaşlık almaları geçici koruma yönetmeliğine göre zaten mümkün değil. siz vatandaşlık iptalini bir iş mi zannediyorsunuz?
dahasını yazayım. geçici koruma altındaki sığınmacılar şehirlere bile yayılamazdı. kampta beklemek zorundaydı bu insanlar. bir şehirden diğerine geçmeleri bile yasaktı. hukukun emri buydu. yabancılar ve uluslararası koruma kanunu madde 42/2 "geçici koruma altındakilere uzun dönem ikamet izni tanınmaz." görsel
kanun gayet açık. bu insanlar kafalarına göre ev kiralayıp da yaşayamaz. başından beri kanuna aykırılık söz konusu. davutoğlu neden 100 bin suriyeliden fazla almayacağız diye yalan söyledi? kanuna uydurmak zorundaydı çünkü. en fazla o kadarına kampta bakılabilirdi çünkü. yani geliyorlarsa kampta bakabileceğin kadarını almalıydın. ikamet izni veremezsin çünkü bunlara.
yapılmadı. ümmetçi politikalar yüzünden her şey mahvedildi. yine biz milliyetçilerin dediğine geldi iş. nagehan gibi liboş ve etnikçilerde uzun vadeli düşünme kabiliyeti yoktur. öngörü sahibi değillerdir. yaşayarak anlarlar. bazen yaşasalar da anlayamazlar. hele nagehan bir işaret fişeğidir. ne yönü gösteriyorsa tersi doğrudur. görselasla yargılamıyorum onları. dezavantajlı kesimle dalga geçilmez. onlar olan biteni anlatabilmemiz için yalnızca bir vesile.
nagehan çengelköy'ün boğaza nazır sitesinde korunaklı bir villaya sahip olan, kızlarını türk kolejine bile değil fransız kolejinde okutan, bunu da türk milletine söverek kazandığı paralarla yapan zararlı, türk düşmanı bir isimdir. türk halkının suriyelileri istediği, memnun olduğu da tümüyle etnikçi bir üfürme. insanlar elini kana bulamamak için susuyor. işi devlet halletsin kendiledine kalmasın diye bekliyor. zaten kendilerine kalırsa onun geri dönüşü olmaz. bizim milletin huyudur. işe geç başlar, ama başlayınca tümüyle halleder. ümit özdağ'ın derdi işin halka kalmaması. yoksa biz bu ülkeden bize ihanet eden "asırlardır burada yaşayan" yunanları ve ermenileri de yolladık. yapamayacağımızdan değil yani. bak asırlardır yaşadılar yine de gönderdik. suriyler gibi 10 senelik de değillerdi. üstelik yunanlar o kadar zulmetmişlerdi ki türkler bizi burada sağ koymaz diye kendileri istedi gitmeyi. giderken şehit ettikleri türklerden hatıra diye uzuv götüren soysuzlar oldu. başsız şehitlerimiz yatıyor bizim bu toprak altında. ne anlatıyorsunuz? ne hakkı varmış suriyelilerin de göndermezmişiz? türklere "göndermezsiniz" demek tarihin en büyük şakalarından biri.
t: nagehan'a ait söz.
suriyeliler konusundaki en kapsamlı belge geçici koruma yönetmeliği. bu yönetmelik geçici koruma statüsü sona erdirilenlerin ülkeden çıkış yapması esastır diyor. görsel tek bir cb kararı yeterli gönderilmeleri için. onlara sorulmayacak gitmek ister misiniz diye. çünkü burası doğurmaktan başka işi olmayanların yan gelip yatacağı alan değil. türk yurdu.
hak dediğiniz nedir? vatandaşlık mı? hemen hepsi usulsüz, yasaya aykırı ve iptali mecburi. suriyeliler için vatandaşlık kazanılabilen bir hak değil. suriyelilerin hukuki statüsü geçici koruma. geçici koruma altında gelene vatandaşlık veremezsin. görsel
hak dediğinzi nedir? burada doğan çocukların vatandaş olması mı? olmuyorlar ki. türk hukukunda doğumla vatandaşlık kazanılamaz. tek bir istisnası çocuğun kimsesiz olması. dolayısıyla türkiye'de doğan suriyeli çocuklar da geçici koruma statüsünde. burada doğdular diye türk vatandaşı olmuyorlar.
sonradan türk vatandaşlığı üç yolla kazanılır.
-yetkili makam kararı
-evlat edinilme
-seçme hakkının kullanılması
suriyeliler yetkili makam kararı yoluyla vatandaş yapılıyor. ve bunun şartlarından biri "milli güvenlik ve kamu düzeni bakımından mani olacak bir durumunun bulunmaması". hani vatandaşlık verilebilmesi hukuken mümkün olsa sadece bu şartı gözeterek bile vatandaşlık verilmemeli bunlara. ki vatandaşlık almaları geçici koruma yönetmeliğine göre zaten mümkün değil. siz vatandaşlık iptalini bir iş mi zannediyorsunuz?
dahasını yazayım. geçici koruma altındaki sığınmacılar şehirlere bile yayılamazdı. kampta beklemek zorundaydı bu insanlar. bir şehirden diğerine geçmeleri bile yasaktı. hukukun emri buydu. yabancılar ve uluslararası koruma kanunu madde 42/2 "geçici koruma altındakilere uzun dönem ikamet izni tanınmaz." görsel
kanun gayet açık. bu insanlar kafalarına göre ev kiralayıp da yaşayamaz. başından beri kanuna aykırılık söz konusu. davutoğlu neden 100 bin suriyeliden fazla almayacağız diye yalan söyledi? kanuna uydurmak zorundaydı çünkü. en fazla o kadarına kampta bakılabilirdi çünkü. yani geliyorlarsa kampta bakabileceğin kadarını almalıydın. ikamet izni veremezsin çünkü bunlara.
yapılmadı. ümmetçi politikalar yüzünden her şey mahvedildi. yine biz milliyetçilerin dediğine geldi iş. nagehan gibi liboş ve etnikçilerde uzun vadeli düşünme kabiliyeti yoktur. öngörü sahibi değillerdir. yaşayarak anlarlar. bazen yaşasalar da anlayamazlar. hele nagehan bir işaret fişeğidir. ne yönü gösteriyorsa tersi doğrudur. görselasla yargılamıyorum onları. dezavantajlı kesimle dalga geçilmez. onlar olan biteni anlatabilmemiz için yalnızca bir vesile.
nagehan çengelköy'ün boğaza nazır sitesinde korunaklı bir villaya sahip olan, kızlarını türk kolejine bile değil fransız kolejinde okutan, bunu da türk milletine söverek kazandığı paralarla yapan zararlı, türk düşmanı bir isimdir. türk halkının suriyelileri istediği, memnun olduğu da tümüyle etnikçi bir üfürme. insanlar elini kana bulamamak için susuyor. işi devlet halletsin kendiledine kalmasın diye bekliyor. zaten kendilerine kalırsa onun geri dönüşü olmaz. bizim milletin huyudur. işe geç başlar, ama başlayınca tümüyle halleder. ümit özdağ'ın derdi işin halka kalmaması. yoksa biz bu ülkeden bize ihanet eden "asırlardır burada yaşayan" yunanları ve ermenileri de yolladık. yapamayacağımızdan değil yani. bak asırlardır yaşadılar yine de gönderdik. suriyler gibi 10 senelik de değillerdi. üstelik yunanlar o kadar zulmetmişlerdi ki türkler bizi burada sağ koymaz diye kendileri istedi gitmeyi. giderken şehit ettikleri türklerden hatıra diye uzuv götüren soysuzlar oldu. başsız şehitlerimiz yatıyor bizim bu toprak altında. ne anlatıyorsunuz? ne hakkı varmış suriyelilerin de göndermezmişiz? türklere "göndermezsiniz" demek tarihin en büyük şakalarından biri.
t: nagehan'a ait söz.
fenerbahçelilerden çok galatasaraylıların transferiyle ilgili yorum yaptığı wonderkid. adam üşenmemiş gecenin 00:48'inde zeka seviyesinden parıl parıl parlatmış, espriler yapmış, “ismail avrupa'da tubaletler çok kötü” demiş de. gerçekten bu kadar mı işsiz güçsüzsünüz, zekanız gece gündüz düşünmeye anca bu espriyi mi çıkarabiliyor.
ben bir insan olarak üzüldüm.
ben bir insan olarak üzüldüm.
babam kendisinin hayranıdır. 90'lı yıllar. o dönemlerde silivri klassis otelde sahneye çıkıyordu. at yarışından 70 bin lira kazanan babam (o dönem için çok iyi para) otelde oda tutup 2-3 gece boyunca hanımefendiyi sahnede izleyip şampanyalar patlatmak suretiyle tüm parayı yemişti.
biz de o sırada evde haşlanmış patates yiyorduk.
biz de o sırada evde haşlanmış patates yiyorduk.
ya burada ya da twitterda gördüm, şöyle yazıyordu aynen;
"kendi sikik ideolojilerine parti kursalar %10'u aşamazlar, o yüzden %25 oyu garanti olan chp'yi yağmalıyorlar."
"kendi sikik ideolojilerine parti kursalar %10'u aşamazlar, o yüzden %25 oyu garanti olan chp'yi yağmalıyorlar."
60 yaşında amcaların feysbukta karı kız kovalamasi gibi bi ortama dönmüş burası
beyin göçü yapanların başka bir ülkeye gitmek dışında surilerle ortak noktası yoktur.
beyin göçü yapanlar ülkelerinde %1lik dilimlere girmiş, işinin ehli, kalifiye elemanlardır. surilerse insan müsvettesidir.
beyin göçü yapanlar gittikleri yerin seviyesini yükseltir. surilerin gittiği yerde bulunmak bile istemezsiniz.
beyin göçü yapanlar bulunduğu kültürden faydalanarak kendini geliştirir. suriler plajda nargile, karı-kız videoya çekme, kağıt toplamadan öteye gitmez.
daha yazardım ama suriler için bu kadar kelime yeter.
beyin göçü yapanlar ülkelerinde %1lik dilimlere girmiş, işinin ehli, kalifiye elemanlardır. surilerse insan müsvettesidir.
beyin göçü yapanlar gittikleri yerin seviyesini yükseltir. surilerin gittiği yerde bulunmak bile istemezsiniz.
beyin göçü yapanlar bulunduğu kültürden faydalanarak kendini geliştirir. suriler plajda nargile, karı-kız videoya çekme, kağıt toplamadan öteye gitmez.
daha yazardım ama suriler için bu kadar kelime yeter.
--- spoiler ---
"hdp, bu seçimi muhalefet kazansın diye her şeyi yaptı. ve siz kaybedecek aday çıkarıp seçimi kaybettiniz."
--- spoiler ---
pişkinliğe bakar mısın?
kk'nın adaylığını zorla millete çakan kimdi hatırlatır mısın bi bana?
yavaşın adayligina her cepheden engellemeye calisanlar, oy vermeyiz diye tehdit eden kimdi olm?
sizin kafa nasil çalışıyor allah aşkına? siz yokmuş gibi davranınca üç ay önceki olay tarihten siliniyor mu şimdi?
"hdp, bu seçimi muhalefet kazansın diye her şeyi yaptı. ve siz kaybedecek aday çıkarıp seçimi kaybettiniz."
--- spoiler ---
pişkinliğe bakar mısın?
kk'nın adaylığını zorla millete çakan kimdi hatırlatır mısın bi bana?
yavaşın adayligina her cepheden engellemeye calisanlar, oy vermeyiz diye tehdit eden kimdi olm?
sizin kafa nasil çalışıyor allah aşkına? siz yokmuş gibi davranınca üç ay önceki olay tarihten siliniyor mu şimdi?
dile pelesenk olduğu şekliyle kullanıyorsanız, manası yoktur. ama o anlamı yükleyip o kelimeyi sevdiğiniz ile özdeşleştirirseniz, “hayatım” çok büyük anlam ifade eder.
neye bakıyon lan kurabiye var simit var neye bakıyon ?
anadolu rock