abd başkanı hariç herkesi devreye sokun.
gora 2 den bir replik.
Sık geçen başlıklar
kumet 10
ekşi profilikral dediyse yani kral adamdı, nijerya'nin en kraliydi demek istemis ablamız siz yanlış anlıyorsunuz.
ünlü alman profesör michael ballack'in da bu tezi destekleyen çalışmaları vardır.
1. mehmet çelebi
2. fatih sultan mehmet
3. yavuz sultan selim
4. kanuni sultan süleyman
5. 4.murat
mehmet çelebi'yi yadirgayanlar olacaktır ama timur sonrası paramparça olan anadolu'yu yeniden bir araya getirmiştir. o başarılı olmasa diğerleri zaten olmazdı.
çelebi mehmed 24 savaşa girip kırka yakın yara almış ve bu yaralar yüzünden erken ölmüştür. ölüm dosegindeyken bile devleti düşünmüş ve
“tez oğlum murat'i getirin. ben bu döşekten kalkamam. murat gelmeden ölürsem fitne çıkar. tedarik görün, ölümümü gizleyin" demiştir.
2. fatih sultan mehmet
3. yavuz sultan selim
4. kanuni sultan süleyman
5. 4.murat
mehmet çelebi'yi yadirgayanlar olacaktır ama timur sonrası paramparça olan anadolu'yu yeniden bir araya getirmiştir. o başarılı olmasa diğerleri zaten olmazdı.
çelebi mehmed 24 savaşa girip kırka yakın yara almış ve bu yaralar yüzünden erken ölmüştür. ölüm dosegindeyken bile devleti düşünmüş ve
“tez oğlum murat'i getirin. ben bu döşekten kalkamam. murat gelmeden ölürsem fitne çıkar. tedarik görün, ölümümü gizleyin" demiştir.
türkler evlerine gösterdiği titizliği çevreye göstermiyorlar maalesef. avrupa'da durum tersi.
veto hakkını kaldırarak bunların nato'ya girmesine vesile olan kenan evren'i bir kez daha anıyoruz. evet abd'nin cocuklari o gün darbeyi başarmıştırlar. belki de en önemli sebeplerinden biri buydu darbenin.
pırlantası ufak olana az, ekmeği bayat olana deli para.
yukarıdaki arkadaşa katiliyorum, sosyal bir insan olmadiklari için olabilir.tomris uyar, cemal süreyya hakkinda şöyle bir anı anlatmistir;
“akşamları eve biraz geç gel yahu bir erkek hiç dolaşmaz mı” dedim. ertesi gün altıyı çeyrek geçe geldi. sonraki gün altı buçuk. normalde altıda gelirdi. bir gün toz aldım bezi silkelemek için pencereden eğildim ki kapının önünde oturmuş saatin dolmasını bekliyor.
“akşamları eve biraz geç gel yahu bir erkek hiç dolaşmaz mı” dedim. ertesi gün altıyı çeyrek geçe geldi. sonraki gün altı buçuk. normalde altıda gelirdi. bir gün toz aldım bezi silkelemek için pencereden eğildim ki kapının önünde oturmuş saatin dolmasını bekliyor.