Sık geçen başlıklar

50 bin tl maaş alıp iyi maaş alıyorum demek 4

ekşi'de gör
50 bin tl, küçümsenecek bir maaş değildir. bu maaşı küçümseyenler ya örtülü hava atıyordur ya da kazancının üstünde bir refah seviyesi için fazla para harcıyordur.

insanların kazancı arttıkça, harcamaları da artar. fakat bu dengeyi korumak elzemdir. örneğin 50 bin tl kazanan biri, maaşının yarısını kiraya vermemeli.

ayrıca 100 bin tl kazandığınızda da hayatınızda çok bir şey değişmeyecek. çünkü, istediğiniz bir üst segment araba, şu anki arabanızın zaten en az iki katı olacak. istekleriniz 2 kat artacağı için yine kazancınızı yetersiz bulacaksınız ve bu böyle gidecek. onun için kazancınıza göre para harcayın.
siz nerde yasiyorsunuz merak ediyorum? hayretler icinde okuyorum entryleri.

bu kadar rahat olmayin sikarken, atarken ya :)
pırlantası ufak olana az, ekmeği bayat olana deli para.