Sık geçen başlıklar

ilk buluşmada masaya iphone 14 pro max koyan erkek 1

ekşi'de gör
götüne mi soksun anlamadım? telefonu masaya koymak kadar sıradan bir şey yok. markalara gereksiz anlam yüklüyorsunuz.

dmlerinizden bıktım editi: xiaomi kullanıcısıyım.