götüne mi soksun anlamadım? telefonu masaya koymak kadar sıradan bir şey yok. markalara gereksiz anlam yüklüyorsunuz.
dmlerinizden bıktım editi: xiaomi kullanıcısıyım.
22.10.2022 · 28. sıra
muverrih36
21.10.2022 10:47 ~ 12:24