fenerbahce icin düşmenin siniri yok
Sık geçen başlıklar
bugununisiniyarinabirakanadam 6
ekşi profilikürtleri bilmem de hewal tayfanin istegi acik guneydogu benim turkiye bizim
ankara da istanbul da izmir de antalya da rantimiza bakalim ama diyarbakir da egomuzu tatmin edelim
ankara da istanbul da izmir de antalya da rantimiza bakalim ama diyarbakir da egomuzu tatmin edelim
galatasaray i tebrik ederek başlayalım maçı hak ettiler oyun olarak bizi ezdiklerini düşünmüyorum ama iki takım arasında bariz yetenek ve kalite farkı var
trabzonspor un son kanat oyuncusunun sakatlanmasiyla takımda kanat kalmadı 8 numara zaten yok fark yemediysek bunu barış ve kerem e borçluyuz icardi min kafa golü cok güzeldi fatih tekke golü deriz ts literatüründe bizim zaten kaleye yaklasmamiz mucize idi
hakeme değinmek istemiyorum maçın anasını s*kti anlamsız fauller saçma sapan kartlar verilmeyen kararlar her iki tarafın da aleyhine kararlar verdi ancak gs yi daha cok hirpaladigini düşünüyorum resmen macin kontrolunu kaybetti
galatasaray a molde karşısında başarılar dilerim
not bjelica idman gucu
trabzonspor un son kanat oyuncusunun sakatlanmasiyla takımda kanat kalmadı 8 numara zaten yok fark yemediysek bunu barış ve kerem e borçluyuz icardi min kafa golü cok güzeldi fatih tekke golü deriz ts literatüründe bizim zaten kaleye yaklasmamiz mucize idi
hakeme değinmek istemiyorum maçın anasını s*kti anlamsız fauller saçma sapan kartlar verilmeyen kararlar her iki tarafın da aleyhine kararlar verdi ancak gs yi daha cok hirpaladigini düşünüyorum resmen macin kontrolunu kaybetti
galatasaray a molde karşısında başarılar dilerim
not bjelica idman gucu
bi sonraki seçimde oyunu mhp ye basıp tepkisini gösterecektir
araplardan bize hayırlı bi şey gelmemesi
başlığı görür görmez aha 3. sezonu geldi diye içimde kelebekler uçuşmaya başladı
genel kanıya katılarak 1.sezon dan kötü 2.sezondan kat be kat iyi bi sezon olduğunu düşünüyorum zaten 1. sezon çıtayı allahuekber dağlarına çıkardığı için haliyle o seviyeye erişmek zor
3.sezon genel anlamda iyi finaller biraz eksik gibi ee şimdi noldu sorusunu pek çok bölüm de sordum
en sevdiğim bölüm mason un fareleri oldu kötü seyir ve mini ölüler gecesi de hoştu jibaro rahatsız edici olmakla birlikte bu animasyon türünü ilk sezonda tanık bölümünde görmüştük gerçekten iyi koca bir bölüm hiç söz yok ama hikayesi var ancak yine de finalini çok beğenemedim
özetle devam netflix biz bunlarla gel
genel kanıya katılarak 1.sezon dan kötü 2.sezondan kat be kat iyi bi sezon olduğunu düşünüyorum zaten 1. sezon çıtayı allahuekber dağlarına çıkardığı için haliyle o seviyeye erişmek zor
3.sezon genel anlamda iyi finaller biraz eksik gibi ee şimdi noldu sorusunu pek çok bölüm de sordum
en sevdiğim bölüm mason un fareleri oldu kötü seyir ve mini ölüler gecesi de hoştu jibaro rahatsız edici olmakla birlikte bu animasyon türünü ilk sezonda tanık bölümünde görmüştük gerçekten iyi koca bir bölüm hiç söz yok ama hikayesi var ancak yine de finalini çok beğenemedim
özetle devam netflix biz bunlarla gel