Sık geçen başlıklar

love death & robots 2

ekşi'de gör
başlığı görür görmez aha 3. sezonu geldi diye içimde kelebekler uçuşmaya başladı
genel kanıya katılarak 1.sezon dan kötü 2.sezondan kat be kat iyi bi sezon olduğunu düşünüyorum zaten 1. sezon çıtayı allahuekber dağlarına çıkardığı için haliyle o seviyeye erişmek zor
3.sezon genel anlamda iyi finaller biraz eksik gibi ee şimdi noldu sorusunu pek çok bölüm de sordum
en sevdiğim bölüm mason un fareleri oldu kötü seyir ve mini ölüler gecesi de hoştu jibaro rahatsız edici olmakla birlikte bu animasyon türünü ilk sezonda tanık bölümünde görmüştük gerçekten iyi koca bir bölüm hiç söz yok ama hikayesi var ancak yine de finalini çok beğenemedim

özetle devam netflix biz bunlarla gel
izlemeyin efendim, hepi topu 60-70 dakika zaten, izlemezseniz evinizde o kıymetli dakikalarınızda füzyon motoru falan yaparak geçirebilirsiniz. bu nasıl bir bakış açısı ya toplasan 60 dakikan gitmiş ya da gitmemiştir vaktime yazık falan diyenler var inanılmaz