Sık geçen başlıklar

erdoğana oy verdim it gibi pişmanım ben itim it 2

ekşi'de gör
5 gün sonra seçim olsa yine reise basacak tiptir. izlemedim, dinlemedim, okumadım, tıklamadım bile.