Sık geçen başlıklar

carl zeiss jena 8

ekşi profili
hakkımızda dava açmaya çalışan hipermetroplar varsa kendilerine çalım atacak harika hamle.

edit: şuku moduna tıklayınca da dolar yeşili çıkıyor. neler oluyor aq.

edit 2: kanzuk yakın gözlüğünü bulamadığı için eski haline döndü.
" biz gençken siyasi olarak bir tık ötemiz ışid benzeri düşüncelerdi. akp duygusal olarak ışid'le bağlantılı olduğu için pkk'ya koyduğu tavrı ışid'e koyamıyor. kendisine müslüman diyenler ankara'daki patlamalarda ölenlere müslüman değillerdi diyerek üzülmüyorlar. birisi bunu silahla, diğeri gazeteci tutuklatarak, bürokrasiyi ele geçirerek yapmaya çalışıyor, islam devleti kurmak istiyorlar. ışid'e türkiye'de %4 sempati var. " diye sosyolojik olarak güzel bir tespit yaparken:

nevzat çiçek: nereden çıkarıyosunuz bunu ya?
levent gültekin: metropolün yaptığı anketten.
nevzat çiçek: bırahın ya ankete mi güveneceeez???