Sık geçen başlıklar

nostaljininzevki 6

ekşi profili
hangi memur işini yapmıyor kardeşim konuşuyorsunuz da. devletle olan hangi işiniz çözülmedi. cozulmeyince cimere başvurdunuz da ne cevap aldınız. hangi kurum işini yapmıyor söyleyin bizde bilelim.
+ne oldu cezaevinde memurlar çalışmadığı için mahkumları mi kaçırdı.
-112'yi aradınız da ambulans mi gelmedi
-dilekçe verdiniz de sgk sizi emekli mi etmedi.
-polis sizi korumadi mi
-asker ülkeyi mi korumadı
-ogretmen cocugunuzun derslerine mi girmiyor.

anca memur yatıyor diyorsunuz.
dün çocuklara iki ayakkabı aldım 1500 lira para verdim. yüzde 50 ne ki bu pahalılık ve zamlar karşısında. gerçi karşımızda memurun anası sikilsin ölsün diyen bir yönetim var. o yüzden %25 bile verseler şaşırmam yani.

edit: bir sürü 1.500'e iyi almışsın mesajı geldi. ikincisi yüzde 50 indirimli la oradan aldım.