sikecem köpeğinizi. 1 ay süre vereceksin. tüm hayvanseverler sahiplensin. sonra sokakta gördüğün her köpeği vuracaksın. sokakta köpeklere mama verene de ceza keseceksin.
binamda genç bir kızın sol yanağı yok amk.
Sık geçen başlıklar
nostaljininzevki 6
ekşi profili10 yıl önceki maaşımın alım gücünü versin başka bir şey istemiyorum. aldığım derece ve kademe gelirlerini bağışlıyorum kendisine. uyar mı?
hangi memur işini yapmıyor kardeşim konuşuyorsunuz da. devletle olan hangi işiniz çözülmedi. cozulmeyince cimere başvurdunuz da ne cevap aldınız. hangi kurum işini yapmıyor söyleyin bizde bilelim.
+ne oldu cezaevinde memurlar çalışmadığı için mahkumları mi kaçırdı.
-112'yi aradınız da ambulans mi gelmedi
-dilekçe verdiniz de sgk sizi emekli mi etmedi.
-polis sizi korumadi mi
-asker ülkeyi mi korumadı
-ogretmen cocugunuzun derslerine mi girmiyor.
anca memur yatıyor diyorsunuz.
+ne oldu cezaevinde memurlar çalışmadığı için mahkumları mi kaçırdı.
-112'yi aradınız da ambulans mi gelmedi
-dilekçe verdiniz de sgk sizi emekli mi etmedi.
-polis sizi korumadi mi
-asker ülkeyi mi korumadı
-ogretmen cocugunuzun derslerine mi girmiyor.
anca memur yatıyor diyorsunuz.
dün çocuklara iki ayakkabı aldım 1500 lira para verdim. yüzde 50 ne ki bu pahalılık ve zamlar karşısında. gerçi karşımızda memurun anası sikilsin ölsün diyen bir yönetim var. o yüzden %25 bile verseler şaşırmam yani.
edit: bir sürü 1.500'e iyi almışsın mesajı geldi. ikincisi yüzde 50 indirimli la oradan aldım.
edit: bir sürü 1.500'e iyi almışsın mesajı geldi. ikincisi yüzde 50 indirimli la oradan aldım.
kardeşim 1 yıldır dersaneye gitti 71.5 almış. amk malı o kadar emek, para her şey boşa gitti.
90 model doğan l ile katılıyorum. içten yanmaya razıyım da yaz geldi, kendi yanacak diye korkuyorum.