Sık geçen başlıklar

memur maaşına %50 zam talebi 1

ekşi'de gör
dün çocuklara iki ayakkabı aldım 1500 lira para verdim. yüzde 50 ne ki bu pahalılık ve zamlar karşısında. gerçi karşımızda memurun anası sikilsin ölsün diyen bir yönetim var. o yüzden %25 bile verseler şaşırmam yani.

edit: bir sürü 1.500'e iyi almışsın mesajı geldi. ikincisi yüzde 50 indirimli la oradan aldım.