dün çocuklara iki ayakkabı aldım 1500 lira para verdim. yüzde 50 ne ki bu pahalılık ve zamlar karşısında. gerçi karşımızda memurun anası sikilsin ölsün diyen bir yönetim var. o yüzden %25 bile verseler şaşırmam yani.
edit: bir sürü 1.500'e iyi almışsın mesajı geldi. ikincisi yüzde 50 indirimli la oradan aldım.
29.11.2022 · 13. sıra
nostaljininzevki
28.11.2022 09:01 ~ 11:35