Sık geçen başlıklar

kpss 2022 7

ekşi'de gör
kardeşim 1 yıldır dersaneye gitti 71.5 almış. amk malı o kadar emek, para her şey boşa gitti.
“kpss'yi kaldırma planları” iddalarına inanmaya başladım artık. ikinci kez sınav iptal edilip üçüncüyü mü yapacak devlet yani. bence güvenilirliği yok denip kaldırıp yeni bir sistem getirme çabaları. millet şimdi böyle birleşip twitter da bir halt ettiklerini sanıyor ama yarın bir gün olan yine bunlara olacak. kpss merkezi atmayla torpilsiz atanmanın tek yolu. kaldırılırsa zor görürsünüz devlet kapısını.
mehmet akif'in dediği gibi "allah kimseyi kpss ile sınamasın.(bkz: swh)
böyle sınavın ızdırabını sikeyim. yani gregor mendel'in, drakula'nın veya sungun babacan'ın neyine çalışayım ben amk(saydığım soruları doğru cevapladım). tamamen şans.
coğrafya'da madenler konusunda birçok şey bilirsin. altın madeni artvin-cerattepe'de var. bir bakarsın şıklarda yok. linyit'in 3.jeolojik dönemde olduğunu bilirsin. adam sana tersiyer diye sorar. yabancı isminden bana ne amk. meclis komisyonlarını 600 milletvekilinden birçoğu bilmez, gelmiş memur olacak adama soruyor. fatih'in kardeş katlini "kanunname-i ali osman" diye bilirsin, şıklarda saçma sapan kavramlar çıkar.

ya amk bazen diyorum keşke ikinci ligde falan top oynayan sikindirik bir topçu olsaydım. ne uğraşıcan amk.
lan kolektif imgelem ve varsayımın icatlarına inanmanın getirdiği konfor ve iktidarı'nızı gördük, narsistik patinaj'ınızı gördük, sikimsonik figürasyon tanımlarınızı gördük tamam... ama bu seneki türkçe olduğu iddia edilen harf dizilerinin türkçe olup olmadığıyla ilgili bile anlaşamıyoruz artık. baba derdiniz nedir? abi harflere bakıyorsun tamam, bizim alfabede olan harfler hepsi. a var, b var, h var, p var. sonra bakıyorsun türkçe kelimeler var ama cümleleri anlamlandırayım dediğinde yüzün şekilden şekile giriyor. paragrafı anlayayım derken tövbe bismillah böyle cin çarpmışa dönüyorsun.

lan ben her türkçe testinde içimden "ösym yabancı değiliz, öyle vurmaaaa öyle vurma, gurbanın olim yiter, anam anam anam anam anam, yiter yiteer yiteeeer." diye haykırmak zorunda mıyım? nolur şu türkçeyi biraz da türkçe sorsanız amk?

yeminle bana türkçe yerine ingilizce seçeneği sunsalar kabul ederdim. ingilizce metinler çok ama çok daha kolay geliyor. yds'yi yaklaşık 35 dk erken bitirip 90 almıştım 24-25 saat uykusuzlukla. ha çok mu mükemmelim? hayır. yalnızca metinde ne yazıyorsa sorulan da o idi. türkçe metinlerdeki gibi paragrafa "salatalık" yazıp bundan "soylu ruhlu bir yalnızlık içindeki imgelemsel devinim sahibi fillerin tutkulu sikişmesi" çıkarımını yapabilmemizi istemiyorlardı.
herhangi bir milletvekili ya da meb çalışanı, şu sınavdan 75 - 77 üzeri alsın, ben tarih öğretmenliği diplomamı yırtar, ömür boyu devlet memuru olmak için bir daha hiçbir kamu kuruluşunun önünden geçmem.

edit: işbu entry öğretmenlik, psikoloji, çeşitli mühendislikler v.b emek verilerek yerleşilen bölümleri kapsamamaktadır. bahsi geçen meb çalışanları; üst düzey idareciler, talim terbiye kurulu ve diğer ensesi kalın şahsiyetlere ithaftır, saygılarımla.
yılın en sıcak gününde, 1.80 boyunda kazık kadar bir insan olarak klimasız bir ortaokulda, dizimden alçak sıralarda dahil olacağım sınav.

ösym'nin bir planlama dehası olduğunu buradan anlayabilirsiniz.