başarısız politikaları yüzünden f-35 programından atılan akp'nin yeni hamlesidir. işin içinde almanya varsa o silah sisteminden pek hayır gelmez. fransızlar bu projeye ortakken almanya ile yaşadığı problemlerden dolayı çıkmıştı. haberin içeriğinde de zaten almanya daha onay vermedi yazıyor. almanya şu ana kadar türkiye ile denizaltı hariç tüm projelerde sorun çıkardı. denizaltında sorun çıkmamasının sebebi de denizaltıyla pkk'yı vuramadığımız için.*
Sık geçen başlıklar
cemparator 9
ekşi profilipas vermesi gereken yerde pas, risk alması gereken yerde risk alıp çalım deniyor. aklını kullanan zeki topçu. erzincanlı başıkesiktavukoglu gibi savrulup gitmiyor. biraz form tutunca farkını ortaya koyacaktır.
ulan guidetti egon yüzünden gizem'i yıllarca milli takıma almadın. kız tek başına seti aldı resmen.
şaka maka adamlar 4 takımın oynandığı ligde aldıkları kupayı şampiyonluk diye yediriyor taraftarlarına :d
sen öyle 2 deplasman az oynadı diye yaygara çıkartıp , daha sonra 2 deplasman az oynayıp şampiyon olan samsunspor'u tebrik edersen böyle palyaço gibi madara ederler.
ben icraat falan istemiyorum. tek bir isteğim var o da devleti soyan sümeyye'lerin , bilal'lerin , furkan'ların yakasına yapışman.
akp'nin değil bizim savaş uçağımızın ismi. akp seçimlerden önce son çırpınış olarak bu uçağı kendi propagandası olarak lanse ediyor.
bu uçak ; "istikbal göklerdedir" diyen , dünyadaki ilk kadın savaş pilotunun manevi babası olan , 1930'lu yıllarda uçak fabrikası kuran mustafa kemal atatürk'ün vizyonudur.
devletin tüm imkanlarını sadece kendisi için kullanıp , biz yaptık ve sadece biz yaparız demekten başka bir şey bilmeyen bu kirli zihniyet için son yaklaşıyor. şimdi kirli elleriyle bu uçağa sarıldılar.
uçak hali hazırda uçuşa hazır değilken ; sistemleri tam anlamıyla oturtulmuş ve testleri tamamlanmamışken , hepimizin alışık olduğu şekilde " biz yaptık tabii. işte biz yaparız böyle yaptık çok güzel yaptık" gibi şeyler duyuyoruz yine.
durun hiç bir şey yapmadınız daha . 2026'larda uçması gereken uçağı seçim öncesi büyük panikle sahaya çıkarttınız. çok amatörsünüz. devleti yönetmeye layık değilsiniz.
edit: uçağın tanıtım törenine tüm muhalefet liderleri davet edilip hep birlikte tanıtım yapılsaydı bunu yapan kişiye çok büyük devlet adamı derdim. maalesef bizim tek adam çıkmış, uçağın üstüne imza falan atıyor. yazık..
bu uçak ; "istikbal göklerdedir" diyen , dünyadaki ilk kadın savaş pilotunun manevi babası olan , 1930'lu yıllarda uçak fabrikası kuran mustafa kemal atatürk'ün vizyonudur.
devletin tüm imkanlarını sadece kendisi için kullanıp , biz yaptık ve sadece biz yaparız demekten başka bir şey bilmeyen bu kirli zihniyet için son yaklaşıyor. şimdi kirli elleriyle bu uçağa sarıldılar.
uçak hali hazırda uçuşa hazır değilken ; sistemleri tam anlamıyla oturtulmuş ve testleri tamamlanmamışken , hepimizin alışık olduğu şekilde " biz yaptık tabii. işte biz yaparız böyle yaptık çok güzel yaptık" gibi şeyler duyuyoruz yine.
durun hiç bir şey yapmadınız daha . 2026'larda uçması gereken uçağı seçim öncesi büyük panikle sahaya çıkarttınız. çok amatörsünüz. devleti yönetmeye layık değilsiniz.
edit: uçağın tanıtım törenine tüm muhalefet liderleri davet edilip hep birlikte tanıtım yapılsaydı bunu yapan kişiye çok büyük devlet adamı derdim. maalesef bizim tek adam çıkmış, uçağın üstüne imza falan atıyor. yazık..
japonlar bundan sonra okullarda penaltı atmayı bütün çocuklara öğretir , 20-30 yıla dünyada en iyi penaltı atan ülke olurlar.
abd günahsız bir devlet değil ama süper güçler içinde en insaflı olan devlet. çin veya rusya daha güçlü olsaydı şu an dünya daha boktan bir yer olurdu. putin daha geçen kendi dışişleri istihbarat şefini herkesin önünde azarladı , bunu bir abd başkanı yapsa ertesi gün abd başkanı olamaz. batının en kötü demokrasisini bile avrasyaya tercih ederim.