Sık geçen başlıklar

abd'nin en günahsız devlet olması 1

ekşi'de gör
abd günahsız bir devlet değil ama süper güçler içinde en insaflı olan devlet. çin veya rusya daha güçlü olsaydı şu an dünya daha boktan bir yer olurdu. putin daha geçen kendi dışişleri istihbarat şefini herkesin önünde azarladı , bunu bir abd başkanı yapsa ertesi gün abd başkanı olamaz. batının en kötü demokrasisini bile avrasyaya tercih ederim.