bir ilişkiyi az seven yönetir, çok seven de sevdiği için her şeyi kabullenir.bu hep böyledir, değişmez kuraldır.
Sık geçen başlıklar
kargadanbaskakustanimam 7
ekşi profilisize karşı ses çıkartan provokatör oluyor nedense.sizden iyi provokatör mü var ulan.!
özer sencar’ı hiç sevmiyorum,hayatı manipülasyonla geçmiş bir arkadaş. ayrıca erdoğan zaten ölene kadar cumhurbaşkanı olarak kalacak,bunun istanbul seçimleriyle bir alakası yok.
pandemi, zamlar, ekonomik durum böyleyken 7.2'lik bir deprem ülkeyi bitirir, bağımsızlığımız bile tehlikeye girer.hele bu depreme bir de akp yönetiminde yakalanırsak bittik demektir.
2017 referandumudur.
akp ve mhpliler.
kadın, kadınlığının hakkını veriyor çok iyi kazanıyor.helal olsun, ben kadın olsam çobana kaçardım herhalde, orta malı olurdum.