kanal istanbul'un habercisi olan aktroll kara propagandası.
murat kurum'un kanal istanbul'u yapmasını çok istiyorum, arap efendilerimi çok seviyorum. bu yüzden oyum murat kurum'a. murat kurum gelecek, kanal istanbul gelecek.
lil kanal ft. dj istanbul - kanal istanbul
Sık geçen başlıklar
semi modular 19
ekşi profilimopan'ın erlik'ten medet umacak kadar kıvranıyor olması ile mutlu etmiş başlığa sahip eleştiri.
o zaman yere düşen aktrolle bi'kere de ben vurmak istediğim için, son 2 gün iyice saplamak lazım;
kanal istanbul'un habercisi olan aktroll çırpınışı.
murat kurum'un kanal istanbul'u yapmasını çok istiyorum, arap efendilerimi çok seviyorum. bu yüzden oyum murat kurum'a. murat kurum gelecek, kanal istanbul gelecek.
lil kanal ft. dj istanbul - kanal istanbul
o zaman yere düşen aktrolle bi'kere de ben vurmak istediğim için, son 2 gün iyice saplamak lazım;
kanal istanbul'un habercisi olan aktroll çırpınışı.
murat kurum'un kanal istanbul'u yapmasını çok istiyorum, arap efendilerimi çok seviyorum. bu yüzden oyum murat kurum'a. murat kurum gelecek, kanal istanbul gelecek.
lil kanal ft. dj istanbul - kanal istanbul
ekrem imamoğlu'nun seçimi kazandıktan sonra murat kurum'a kendi elleriyle köfte yapıp göndermesini istememe neden olmuş terbiyesizlik.
hatta şöyle bir not da bırakılabilir paketin içine;
"istanbul'u yedirmem, ama bunu yiyebilirsiniz. afiyet olsun."
hatta şöyle bir not da bırakılabilir paketin içine;
"istanbul'u yedirmem, ama bunu yiyebilirsiniz. afiyet olsun."
"21.yy'da savundukları çağ dışı ideoloji" diyerek başlayıp ayet paylaşarak devam eden insanların pek de kafaya takmaması gereken nedenlerdir.
dolar 50 lira olduğu zaman mı yoksa 60 lira olduğu zaman mı bu entrye gülme editi girsem diye düşünüyorum.
şu şöyle şurada dursun da, belki dolar 50 ya da 60 olduğu vakit gülme editi girerken lazım olur.
şu şöyle şurada dursun da, belki dolar 50 ya da 60 olduğu vakit gülme editi girerken lazım olur.
kanal istanbul'un habercisi olan aktroll başlığı.
murat kurum'un kanal istanbul'u yapmasını çok istiyorum, arap efendilerimi çok seviyorum. bu yüzden oyum murat kurum'a. murat kurum gelecek, kanal istanbul gelecek.
kanal istanbul için oylar murat kurum'a!
murat kurum'un kanal istanbul'u yapmasını çok istiyorum, arap efendilerimi çok seviyorum. bu yüzden oyum murat kurum'a. murat kurum gelecek, kanal istanbul gelecek.
kanal istanbul için oylar murat kurum'a!
yılını söylemeyerek en doğrusunu yaptığı açıklamadır.
3 temmuz 3000 gibi düzelir herhalde ekonomi.
3 temmuz 3000 gibi düzelir herhalde ekonomi.
insanları kendilerinden gizli gizli yemek yemek zorunda bırakan tiplerin saygı saygı diye zırladığı başlık.
kimse senin inancına saygı duymak zorunda değil. beğenmiyorsan bırak işini, kapat pencereni kapını, otur evinde. kimse de sen zırlama diye senden gizli gizli yemek zorunda kalmaz.
kimse senin inancına saygı duymak zorunda değil. beğenmiyorsan bırak işini, kapat pencereni kapını, otur evinde. kimse de sen zırlama diye senden gizli gizli yemek zorunda kalmaz.
"gerekirse hapse girerim yine de vermem size o "zorunlu" afet sigortası için 1 kuruş bile" dedirtmiş haraç.
evimdeki can ve mallardan ben sorumluyum.
evim mi yıkıldı, eşyalarım mı kullanılamaz hale geldi? gider yenisini alırım. sigortalatmak isteseydim özel sigorta yaptırırdım zaten.
öldüm mü? ne yapacaksın, "zorunlu" sigortan ile diriltecek misin beni?
yok olum size para mara, ben sigarayı içkiyi bırakmış adamım lan çok sevdiği halde.
evimdeki can ve mallardan ben sorumluyum.
evim mi yıkıldı, eşyalarım mı kullanılamaz hale geldi? gider yenisini alırım. sigortalatmak isteseydim özel sigorta yaptırırdım zaten.
öldüm mü? ne yapacaksın, "zorunlu" sigortan ile diriltecek misin beni?
yok olum size para mara, ben sigarayı içkiyi bırakmış adamım lan çok sevdiği halde.
bence seçimi allahsızlar kazanıyor ama yine de sen bilirsin.
yurt dışına kaçtıktan sonra yurt dışına çıkış yasağı getirilen kişinin gerçekleştirdiği eylem.
halk adaletin böyle olması konusunda 22 yıldır oy veriyor, yapacak bi'şey yok. elin somalili korsanının çocuğu bile gelip istediğini yapıp, gider bu saatten sonra.
halk adaletin böyle olması konusunda 22 yıldır oy veriyor, yapacak bi'şey yok. elin somalili korsanının çocuğu bile gelip istediğini yapıp, gider bu saatten sonra.
ağzına sağlık dediğim gençtir.
özellikle "arap piçi" kısmı çok hoşuma gitti doğu türkistan konusundaki barışçıl protestosunda.
"arap piçi" denildiğinde üstüne alınıp üzülecek herkesi incitmiş gibi gözüküyor, güzel.
özellikle "arap piçi" kısmı çok hoşuma gitti doğu türkistan konusundaki barışçıl protestosunda.
"arap piçi" denildiğinde üstüne alınıp üzülecek herkesi incitmiş gibi gözüküyor, güzel.
subway'in teknoloji şirketi olduğunu öğrendiğim listedir.
gideyim de ekmek arası m2 ssd gömeyim.
gideyim de ekmek arası m2 ssd gömeyim.
yurtlardaki asansörlerin neden böyle ihmal edildiğinin araştırılması gerektiğini gösteren olay.
kime verdiniz bu asansörlerin bakım işini?
kime verdiniz bu asansörlerin bakım işini?
arabistan'da yapılan festivalde müziğin sesinin biraz daha açılmasını sağlayacak olan iddia.
hele hele abd gazze'yi yerle bir etmeye başlarsa, direkt köklerler müziğin sesini araplar.
hele hele abd gazze'yi yerle bir etmeye başlarsa, direkt köklerler müziğin sesini araplar.
"iyi ki insanları özelleştiremiyorlar." dedirten açıklama.
düşünsene, akşam oturuyorsun evinde, kapı çalıyor, yetkili bir abi "özelleştirildiniz, lütfen direnmeyin." diye alıp buzdolabı kutusu gibi bir kutuya koyup götürüyor seni. sonra bi' bakmışsın, kargo gemisinde, kendi kutunun içindeki baloncukları patlatıyorsun okyanusun ortasında pıt pıt.
düşünsene, akşam oturuyorsun evinde, kapı çalıyor, yetkili bir abi "özelleştirildiniz, lütfen direnmeyin." diye alıp buzdolabı kutusu gibi bir kutuya koyup götürüyor seni. sonra bi' bakmışsın, kargo gemisinde, kendi kutunun içindeki baloncukları patlatıyorsun okyanusun ortasında pıt pıt.
başkalarının yapmasını istediği şeyi kendisi yapmayan yazar beyanı.
kendisi ülkenin sayılı müzisyenlerinden birine "balon" diyince sıkıntı yok, fazıl say toksik tweet atınca vaoğğv "oçoklomo yopocokson do kondo çopondo yop"
do majör gamını googla'a yazmadan açamayacak insansın, sen kimsin de müzisyenlerin "elle tutulur, dinlenir" parçası olmadığını iddia edebilecek otorite olduğunu düşünüyorsun? o kalın parmalar sende ısraf olur.
kendisi ülkenin sayılı müzisyenlerinden birine "balon" diyince sıkıntı yok, fazıl say toksik tweet atınca vaoğğv "oçoklomo yopocokson do kondo çopondo yop"
do majör gamını googla'a yazmadan açamayacak insansın, sen kimsin de müzisyenlerin "elle tutulur, dinlenir" parçası olmadığını iddia edebilecek otorite olduğunu düşünüyorsun? o kalın parmalar sende ısraf olur.
bütün entrylerini silip kaçman araptaparlar hakkında çok şey anlatıyor ama gg olmayayım.
"pakistandaki savaşın adı nedir?" diye sorulduğunda cevap veremeyecek araptaparların ağızlarını yaya yaya kurdukları cümle.
"pakistandaki savaşın adı nedir?" diye sorulduğunda cevap veremeyecek araptaparların ağızlarını yaya yaya kurdukları cümle.
ön not: sigara içmek son derece zararlı ve ölümcül bir alışkanlıktır. derhal bırakılmalıdır, bırakılamadığı takdirde profesyonel yardım alınmalıdır.
birkaç yıldır git gide kendini daha da belli eden durum
sorun sigarada mı bende mi bilmiyorum fakat yıllardır aldığım hissi alamıyorum son zamanlarda, özellikle paketler siyah olduğundan beri sanki içtiğim her sigara aynı gibi geliyor. yemek yemek ile tıkınmak arasındaki fark gibi fakat "yemek yeme" seçeneği elinizden alınıp, sadece "tıkınma" seçeneği bırakılmış sanki.
nikotin ihtiyacını karşılayıp, balgam yapmak dışında bir olayı yok muydu bu arkadaşın yakın geçmişte? otobüs yolculuğu yaparken ihtiyaç molası verildiğinde çay ile içilen sigaranın tadı hep böyle değildi, sarhoşken içilen sigara daha keyifliydi, seviştiğiniz kişi sizden farklı sigara içiyorsa o sizinkini, siz onunkini denerdiniz, sigaraların farkı anlaşılırdı.sabahın köründe sokakta yürürkenki o "sabah kokusu" ile içilen sigara sonrakilerden daha güzel olurdu. yorulunca içilen sigara daha farklı hissettirir, yemek sonrası içilen daha keyifli olurdu.
şimdi hepsi aynı, hepsi hissiz geliyor sözlük.
birkaç yıldır git gide kendini daha da belli eden durum
sorun sigarada mı bende mi bilmiyorum fakat yıllardır aldığım hissi alamıyorum son zamanlarda, özellikle paketler siyah olduğundan beri sanki içtiğim her sigara aynı gibi geliyor. yemek yemek ile tıkınmak arasındaki fark gibi fakat "yemek yeme" seçeneği elinizden alınıp, sadece "tıkınma" seçeneği bırakılmış sanki.
nikotin ihtiyacını karşılayıp, balgam yapmak dışında bir olayı yok muydu bu arkadaşın yakın geçmişte? otobüs yolculuğu yaparken ihtiyaç molası verildiğinde çay ile içilen sigaranın tadı hep böyle değildi, sarhoşken içilen sigara daha keyifliydi, seviştiğiniz kişi sizden farklı sigara içiyorsa o sizinkini, siz onunkini denerdiniz, sigaraların farkı anlaşılırdı.sabahın köründe sokakta yürürkenki o "sabah kokusu" ile içilen sigara sonrakilerden daha güzel olurdu. yorulunca içilen sigara daha farklı hissettirir, yemek sonrası içilen daha keyifli olurdu.
şimdi hepsi aynı, hepsi hissiz geliyor sözlük.