Sık geçen başlıklar

mehmet şimşek'in zorunlu afet sigortası açıklaması 4

ekşi'de gör
devlet mi bize bakıyor biz mi devlete karman çorman olmuş bir sistem. sürekli " pamuk eller cebe" dışında ekonomi adına ne gibi bir icraat yapıldı , ben hala göremedim.
oto sanayi ağzıyla konuşursak "bir 750 tl sıkışmış bakan bey onu alacak " demek olan açıklamadır..
amacı, açıklayan kişiden belli olan vergi.
mehmet şimşek maliye bakanı değil mi? zorunlu afet sigortasını çevre ve şehircilik bakanı açıklaması gerekmez miydi?

amaç afet için para toplamak filan değil tabi ki, kaşıkla verdiğini kepçeyle geri almak.

asgari ücreti 50 bin de yaparlar bu kafayla, ne olacak ki.
"gerekirse hapse girerim yine de vermem size o "zorunlu" afet sigortası için 1 kuruş bile" dedirtmiş haraç.

evimdeki can ve mallardan ben sorumluyum.

evim mi yıkıldı, eşyalarım mı kullanılamaz hale geldi? gider yenisini alırım. sigortalatmak isteseydim özel sigorta yaptırırdım zaten.

öldüm mü? ne yapacaksın, "zorunlu" sigortan ile diriltecek misin beni?

yok olum size para mara, ben sigarayı içkiyi bırakmış adamım lan çok sevdiği halde.